In inspiration LIFESTYLE SPOLUPRÁCE tips

FAVI INSPIRATION

Oslovila mě slečna/paní ze stránky Favi.cz, abych vytvořila koláž nebo wishlist z jejich sortimentu a tím se zapojila do soutěže o nábytek v hodnotě 5.000 korun.
Tuhle nabídku jsem odložila stranou, protože jsem neměla čas ani nápady, ale nakonec jsem se ve volnu rozhodla zkusit něco vytvořit a třeba tě i inspirovat. 

Na Favi se mi líbí, jak pracují s inspirací a snaží se tvořit neustále něco nového formou videí, ale i formou koláží nebo tipů pro zařizování vlastního domova.
Až si jednou budu zařizovat domov, budu čerpat také odtud, protože jsem mile překvapena!

Při výběru jsem se zaměřila na pracovnu, kterou bych dřív nebo později chtěla. Jsem introvert a je pro mě důležité mít se kam schovat, mít kde pracovat a mít kde odpočívat.
Asi jako většina teď miluju minimaslický styl a řídím se heslem "V jednoduchosti je krása." proto i moje dnešní koláž bude jednoduchá, čistá a doufám, že i v rámci možností praktická.

Mimochodem bylo těžké vybrat jeden stůl, jednu knihovnu, jeden svícen - bylo toho na výběr tolik, že bych dokázala vytvořit 7 pracoven na každý den v týdnu jinou a originální.
Řídila jsem se kombinací bílé barvy a tmavého dřeva, jelikož bych jednou chtěla bydlení v tomhle stylu. Podle mě je také fajn hledat různé materiály a nezaměřovat se jen na jeden.

Stůl bych do budoucna potřebovala velký (mám ráda minimalismus, ale sama ho nedokážu praktikovat a mám spoustu věcí). Pro dnešní koláž jsem vybrala poměrně praktický stůl, který má sám o sobě dost úložného prostoru, ale zároveň má čistou pracovní plochu.

K mé velké spoustě věcí jsem si vybrala ještě komodu, kterou bych připojila ke stolu. Bohužel jsem se nemohla rozhodnout (líbilo se mi jich tolik), kterou zvolit, ale nakonec jsem vybrala tu, která nejmíň připomíná skříň na oblečení a víc skříň na dokumenty.
Už chybí pouze tmavé úchyty, které by se snad daly zařídit nebo přebarvit doma.

Knihovna je něco, co mi v mém současném domově chybí. Jsem plně rozhodnuta, že do budoucna budu potřebovat velkou knihovnu a nejlépe takovou, ke které půjde v případě potřeby přidat další. Pro dnešek jsem vybrala jednu zajímavou, abych ukázala, že je sortiment n Favi doopravdy neomezený. Myslím, že nějakým prvkem se místnost rozbít musí a tahle knihovna je jedním slovem zajímavá a originální.
Ještě bych v ní místy viděla proutěné košíky v tmavé hnědé a plastové nebo jiné boxy v bílé.

Židli jsem vždy vybírala pohodlnou a bytelnou, ale k minimalismu vybírám hlavně podle jednoduchosti a stylu. Tahle židle by mohla být pohodlná (i když bez bočních opěr na ruce, ale ty já oželím) a podle mě se k samotnému stolu dobře hodí.
Co už není tak praktické je její barva, protože pokud jsi prasátko jaká já, tak takhle bílá dlouho nezůstane. Určitě by se dal sehnat potah/přehoz nebo deka, která by židli ochránila.

Na květiny jsem docela lajdák, ale nějakou trvanlivou bych do bytu chtěla. I tak se na komody nebo stolky hodí alespoň umělá květina, která oživý prostor.
Vybrala jsem proto květináč bílé barvy, který by se hodil do místnosti na komodu a pokud by bylo po mém, rozhodně bych zvolila i nějakou orchidej nebo něco zeleného.

Přemýšlela jsem, jestli vybrat hodiny nástěnné nebo nějaké na stůl, ale pak jsem sáhla po budíku, který bych položila na komodu nebo na pracovní desku stolu.
Také jsem zlenivěla a nebaví mě luštit v ručičkových hodinách, takže digitál je pro mě ideál.
Miluju vzpomínky a fotky, tudíž bych chtěla několik fotek na stěny a to nejen do pracovny, ale všude po bytě. Samozřejmě žádný chaos a fotky na každém volném místě, ale sem tam nějakou vzpomínkovou, proč ne? Btw. rámečky se dají využít i na tištěné citáty a motivační hesla.
Co se rámečků týká, dávám přednost těm s úzkými okraji v bílé, černé, šedivé nebo tmavě hnědé barvě (nejlépe ze dřeva).

Svíčky miluje asi každá holka/žena, která miluje žít v útulném a příjemném prostředí. Vybírala jsem stojánky na svíčky v tmavé hnědé, které by se hodily do hotové pracovny, ale pak jsem narazila na tyhle a zamilovala jsem se. Vyvolávají ve mě klid a to i bez toho, aniž bych je měla na vlastním stole.
Stírací mapa, která by mi ukazovala, kam jsem se už podívala a připomínala, kam bych se ráda podívala dál je mým kouskem na wishlistu. Vybrala jsem ji jako variantu místo fotek.

Upřímně jsem se u tvoření vysněné pracovny vyblbla a vrátila se k tomu, co mě kdysi tak moc bavilo, takže myslím, že nejde o poslední inspiraci, kterou ohledně bydlení budeš moct na blogu najít a třeba vymyslím něco, do čeho se můžeš zapojit i ty!

Jak se ti dnešní inspirace líbí?
Máš nebo plánuješ mít vlastní pracovnu? A jak vypadá/by vypadala?

Děkuji za možnost spolupracovat s Favi a přeju hezký zbytek dne,





Related Articles

4 COMMENTS:

  1. Ta mapa mi připadá naprosto skvělá, už déle uvažuji o tom, že si ji pořídím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ji aktuálně nemám kam dát, takže musím počkat, ale asi do ní taky půjdu:) Má hlavně hrozně hezkej design.

      Vymazat
  2. Inspirace se mi líbí, vypadá to na podobný vkus, jako mám :)

    OdpovědětVymazat

Používá technologii služby Blogger.