In modnia SPOLUPRÁCE

I'M THE AMBASSADOR

Spolupráce jdou mimo mě. Nepřijala bych nabídku, díky který bych se stala jednou z davu oslovených blogerek, která bude otravovat s něčím, co už dávno žádnou propagaci nepotřebuje jen proto, abych měla něco zdarma a mohla nafotit fotky na instagram za peníze s famous hastagem.

Ještě v zimě mě kontaktoval Michal, jestli bych neměla zájem pomoct mu s jeho projektem a to značkou Modnia, která je k mání (zatím pouze) na internetovém e-shopu.

Nějakou chvíli mi trvalo se dokopat k prvnímu setkání, abychom si objasnili, čím můžu být nápomocná a co mají Modnia s Michalem za lubem.

Michal si mě vybral proto, že jsem jedna z mála blogerek nežijící v Praze, tudíž veškerý náš kontakt bude snazší a spolehlivější.

Zprvu jsem váhala, ale líbila se mi Michalova vize a přišlo mi pěkný spolupracovat s mladým člověkem, který si jde za svým snem stejně jako já sama.

Společnými silami plánujeme motivovat a dokopávat vpřed jeden druhýho. Já mám například pomáhat realizovat prvotní myšlenky ve skutečnost díky mým zkušenostem s psaním (částečně i s propagací a focením). To všechno ve spojení s láskou k módě a tvořením něčeho, s čím si můžu od počátku až do konce vyhrát.

Na naše sociální sítě (včetně blogu) budeme přidávat nejen fotky, ale taky zajímavý články pro lidi jako my, kteří chtějí dokázat něco svýho.
Chceme psát jak o historii značky, tak i o tom, jak se z nápadu mít značku zrodí celý e-shop a jaká dřina za tím stojí. Na druhou stranu chceme ukázat, že studovat a dělat na něčem, co tě baví jde i s minimem peněz a s drobným štěstím, co nosíme všichni po kapsách.
Se svým kamarádem jsem nafotila první várku fotek s letními šaty, který jsem si poručila ve velikosti S, ale pokud máš taky kolem 172cm a jsi hubená, zvol raději XS (původně jsem se modlila za to, abych se do velikosti S narvala a ejhle, nakonec na mě plandá).

Z šatů jsem byla ze začátku na váškách. Líbí se mi nebo ne? Líbily se mi na obrázku, ale po vybalení jsem si nebyla jistá. Pak jsem si je zkusila a řekla si "jo". Líbí se mi a moc!
Nejsem zvyklá nosit výrazný barvy, protože jako intrvert se rádá schovávám a nerada na sebe upoutávám pozornost, ať jde o cokoli. Jenže..

Tyhle šaty mi na tý louce připadaly jako by zobrazovaly mě a moje myšlenky. Jsem taková víla, co se ráda prochází po louce, očumuje motýli a diví se všemu krásnýmu, že jde, aby bylo něco tak krásný. Během focení se přihnala bouřka a společně s fotografem jsem ráčila zmoknout od hlavy až k patě (i přes make-up, s kterým jsem se trpělivě prala asi hodinu, což u mě nebývá zvykem), ale i přes to jsem se sama (pře)pasovala na vílu dešťovou a pokračovala s úsměvem na tváři v úpravě fotek, který mě nutily usmívat se ještě víc.

To je tak, když je to, co děláš radost a když žiješ tak, jak chceš. Pak se musíš smát, i když bys měl/a raději brečet (?).
Líbí se ti tyhle letní šaty a jsi v oblékání spíš introvert nebo extrovert? :)
S láskou,

Related Articles

6 COMMENTS:

  1. Moc hezky napsaný článek :) A mas překrásné vlasy!


    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jo na těch fotkách ti to tak sekne! A mimochodem moc hezký článek :)
    admirableblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Prave tieto saty ma veru nezaujali. Je to taka klasika, ktora zaujme len pestrou vzorovanou latkou. Prvoplanovo zaujmu, no na druhy pohlad by som si bola uz ista, ze si ich nechcem kupit. Podla jednych siat vsak nezavrhujem celu znacku. Clanok je pekne napisany a je super podporovat mladych autorov.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to na vkusu každého, to ano:)
      Děkujeme za názor. A moc děkuju!

      Vymazat

Používá technologii služby Blogger.