In PHOTOS

HORSES | JULY 2K17

U babičky jsem u silnice při procházce narazila na prázdnou ohradu a když jsem se k ní další den vrátia, našla jsem v ní dva úžasný koně, který mi vrátily vzpomínky na ježdění.
Koně jsem vždycky milovala a tímhle setkáním jsem se akorát utvrdila v tom, že chci někdy zase začít jezdit a o nějaký koně se starat. Jsou to nádherný zvířata!


Mimochodem přesně za měsíc (15.srpna) startuju s číslem 20. Začíná narozeninová panika.

Foceno na OLYMPUS OM-D E-M10 ⇣
Taky máš rád/a koně?
Jezdil/a jsi na nich někdy? Případně chtěl/a by jsi na nich začít jezdit? :)
S láskou,

Related Articles

5 COMMENTS:

  1. Kone sú nádherné stvorenia a toto sú pekné fotky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Koně jsem taky vždycky milovala, ale bohužel jsem nikdy neměla příležitost se jim nějak víc věnovat, ale pořád doufám, že ta příležitost ještě přijde :)
    O narozeninový panice bych mohla napsat celou knížku, už za 4 dny je mi 22 a nechápu to, kdykoliv na to pomyslím, chytám neuvěřitelnou paniku a nejradši bych se šla někam zahrabat. Nejde mi o věk, ani o to, že zas budu o rok starší, spíš se nemůžu ubránit pocitu, že to je už ten věk, kdy už bych měla být fakt dospělá, vědět co chci a podobný "veselý" dospělácký věci a já tak nějak nevím pořád nic a jsem s tím v naprostý pohodě a souladu, jen kdybych dokázala nějak utišit ten pocit.. Středa pro mě bude krušný den, nejradši bych ho přeskočila, ale je to jen jeden další den, takže hádám, že po něm budu zas v pohodě.

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky moc příležitosti neměla. Jediný co, tak jsem jela na tábor, kde jsem se o ně mohla i starat a jezdit na nich nějak víc, v přírodě a tak, ale nikdy jsem k nim pravidelně nemohla :/

      Už 22? :O Páni :D - teď jsem ti asi moc nepomohla :D Ale, 22 je krásný číslo! Na to se těšim :D :)
      A vůbec se z toho tak nestresuj :) je lepší být pořád "dítětem" než vážnym dospělákem, co si všechno moc bere a nic si neužije. Buď v klidu, narozeniny jsou jen další den jako každej, jenom něčím trošičku speciální :) Je důležitý si užívat každýho dne, kdy jsme zdravý a šťastný!

      Vymazat

Používá technologii služby Blogger.