In TRAVEL

ZVÍKOV | JUNE 2K17

Bylo 14. června (den před důležitou - poslední zkouškou) a my se s kamarádem vydali na další výlet. Jen tak mezi náma jsem první část zkoušky dala za jedna a druhou opakuju v září (Jojo, kdybych se radši místo výletování učila).
Špatně jsem odbočila jenom jednou, takže jsme se na místo určení dostali v předpokládaném čase. Auto jsem nechala na parkovišti za 50 korun. 50 korun za to, že jsem mohla zaparkovat v křoví a vyšlo by to líp. A kdyby bylo parkoviště zdarma, nemusela by tam sedět paní, co běhá za každým řidičem, který vystoupí z auta.

Cesta k hradu byla z kopečka po silničce ve stínu, což bylo v den, kdy bylo kolem 30ti stupňů ideální. První výhled ze silnice na Vltavu byl překrásnej. Připadala jsem si už v tý chvíli jako u moře, ale to, co přišlo za výhledy potom bylo daleko, daleko lepší!
Po vchodu do objektu jsme se zastavili za zdí, aby jsme si vyfotili okolí. Musím říct, že mě doopravdy překvapilo, jak hezký to tu v česku máme. Asi to není prvně, co se nad tímhle zamýšlím, ale tím víc začínám pociťovat, že to tak je.
To, že je tu příroda všude stejná není podle mýho ani trochu pravda. Zatím všude, kde jsem byla to bylo různorodý a neobyčejný. Takže pokud ti ještě nedošlo, jak hezky se tu máme, zkus se o tom přesvědčit několika výletama, co ti třeba otevřou oči.
Po prohlídce přední části jsme se dostali do zahrady (?), která nebyla tak záživná jako ta v Krumlově, ale za to ten výhled? Dámy a pánové povídám, že jsem dlouho nic tak krásnýho neviděla (pokud nepočítám právě zámeckou zahradu v Krumlově).
Mohla bych tam zůstat třeba týden a i pak by mě to nepřestávalo bavit.
Pokochání bylo krásný, ale čekala nás ještě prohlídka plážičky (?), kde jsme jen seděli a máčeli si nohy ve vodě. Rybky kolem nás plavaly, sluníčko pálilo a kousek od nás pařili nějaký německý děti, či co to bylo zač. Rozhodně byly ověšený odznáčkama a oblečený do zvláštních outfitů.
Aby toho nebylo málo, tak pořádaly nějakej rituál a zpívaly s rukama nad hlavou tradiční, divnej song. Asi takhle bych to pojmenovala, protože cinkání plných flašek s alkoholem naznačovalo, že zpívají za střízliva.

Následovala exkurzička do samotnýho vnitřku hradu, kde jsme se docela zapotili, protože to byl samej schod a komůrky nahoře i dole, takže místo fitka můžu vřele doporučit!

Během výšlapu k parkovišti se nám podařilo potkat větší skupinku dětí s vychovatelkama (mladšíma holkama), který neměly absolutně žádnou autoritu, až mi jich bylo líto.
Několikrát jsem těm dětem zanadávala, protože už mě nebavilo poslouchat pomluvy a sprostý slova na účet těch chudinek mladých slečen.
Přesvědčila jsem i jednu zhruba 12ti letou holčinu, který zrovna vypadly věci z batohu poté, co nadávala, že jí to karma vrátila a jestli nezavře pusu, karma si jí najde znovu.
Osobně nejsem ten typ, co by takhle někoho káral, ale situace se vyloženě vybízela a pohled holčiny, která buď netušila, co to karma je nebo byla překvapená, že jí někdo tak krutej jako já řekl pravdu stál za to! A proto buďme k sobě hodní nebo nám to karma vrátí i s úroky (třeba, že nám vypadne na silnici v kopci obsah batohu mezi zbytek dětí).
Byl/a jsi někdy na Zvíkově?
Případně kde jsi naposledy výletoval/a ty? :)
S láskou,


Related Articles

6 COMMENTS:

  1. Já furt říkám, že je u nás krásně :) Na té slavné Americe mě sice láká to, že mají tak hrozně rozmanitou přírodu (hory, pouště), ale je fakt, že i u nás je to svým způsobem všude jiné. S kamarádkou chceme během léta podniknout pár výletů po té naší krásní zemi, tak snad to vyjde :) A nedivím se, že ses neudržela a těm smradům něco řekla, já mám pomalu kolikrát tik v ruce :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mě láká Amerika a další země, ale asi se vždycky vrátím :)
      Tak ať vám to klapne! Já bych to tu taky ráda procestovala <3

      To jsem ráda, že nejsem sama :D

      Vymazat
  2. to je krásne miesto, výlet stál za to,išla by som sa tam poprecádzať..a skúšku zvládneš aj po tom :))

    OdpovědětVymazat
  3. To vypadá jako kouzelné místo! miluju takovéhle výletování, určitě se nechám inspirovat! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že jsem předala nějakou inspiraci:)

      Vymazat

Používá technologii služby Blogger.