OUR REAL HAPPINESS

I přes všechna špatná období, která tu byla a jsou nebyl důvod smutnit. Vždycky jsem se cítila šťastná uvnitř sebe, aniž bych o to nějak zvlášť usilovala a aniž by to mělo důvod.
Dokázala jsem být spokojená zevnitř i zvenčí. Podle toho, co jsem zaregistrovala nejde o samozřejmost a ne každý tohle cítí 24/7.

Nikdy jsem tudíž nehledala štěstí jako takový. Nepotřebovala jsem ho ještě víc než jsem měla. Cítila jsem se spokojeně a to mi stačilo. Nechtěla jsem víc.

Zřejmě nikdy mě nenapadlo přemýšlet nad tím, co doopravdy cítím a jak se skutečně mám. Vždycky jsem se spokojila s pocitem, že to jde a že mi nic speciálního nechybí. Zamýšlela jsem se nad tím, jak špatně některým lidem je a jak můžu být vděčná za to, co mám. Jenže když opomenu tohle, pak se mi naskytl jiný pohled na věc.

Uvědomila jsem si dva druhy štěstí. Jedno to štěstí, který cítíš, když ti zdaleka nic nechybí. Takový to štěstí, který v sobě máš, pokud ti vše vychází a pokud nežiješ v chaosu. Takový to štěstí s kterým se setkáváš dnes a denně i tam, kde ho nejmíň čekáš. Tohle naše štěstí má však ještě jednu stránku a to tu skutečnou. Tu úplnou a jedinou dokonalou.

To druhý štěstí je přesně to, který jen tak každodenně necítíš. Je to něco, co tě potká jenom ve chvíli, kdy všechno kolem tebe zapadne do sebe a ty se zotavíš.
Až, když se stane něco, co tě donutí se zamyslet nad pravostí vlastního štěstí. Až, jak ti dojde, že i přesto, jak jsi den co den šťastná/ý, právě pociťuješ mnohem víc.

Nedokážu přesně popsat, jakej rozdíl mezi "štěstím" a štěstím je, ale určitě ho znáš dobře i ty sama/sám. A neni rozhodně nic lepšího než objevit ten důvod, kterej tomu všemu dodal novej rozměr. A důvodem článku, kterej si teď čteš je můj osobní přechod ze "štěstí" do štěstí. V životě jich bylo tolik. Ale teď je to i aktuální.

Blbý je, že mi dojde jak to vážně je až po čase. Až potom, co se stane něco zlýho nebo naopak něco mnohem lepšího. Pak teprve budu vědět, jestli jsem si tu úplnost nenalhávala.

Jak jsi na tom se štěstím ty?
Cítíš se šťastně nebo úplně?
S láskou,



You May Also Like

0 COMMENTS