In TRAVEL

KESTŘANY | APRIL 2K17

Krásnej den přeju!
Počasí střídá nálady jako moje maličkost, ale v den, kdy bylo snad 30 stupňů na sluníčku jsme se vydali na další výlet a užili toho teploučka a pohodičky ♡


Výlet proběhl už 9. dubna, ale pro nedostatek materiálů jsem se rozhodla ho nezveřejnit, což mi nakonec přišla škoda, tak alespoň dodatečně krátký post o tom, co jsme v Kestřanech viděli! 
Kestřany jsou jen pár kilometrů od Písku (kde aktuálně bydlím a studuju), tak to pro nás bylo tzv. za rohem. Hlavním bodem programu byla tvrz, která měla (má) svý osobitý kouzlo.
Nejdřív jsme se byli podívat ke vstupu, kde stála polorozpadlá dřevěná pokladnička a u ní nikdo. Z toho jsme usoudili, že se platí vstupné dobrovolné a při nadzvednutí pokladny nám bylo jasné, že moc vyděláno nemají. Zrovna tam probíhala rekonstrukce, tak jsme přispěli.
Celý objekt jsme ještě ze zvědavosti obešli a dostali se k sádkám, které jsme prozkoumali a už i tam nafotili nějaké fotky. Zkoušeli jsme za zdí tvrze nakouknout do objektu, abychom měli představu o tom, co nás uvnitř čeká, ale nic moc jsme neobjevili.
Uvnitř (ale ještě před vstupem do interiéru) se nachází velký strom s polorozpadlou dřevěnou houpačkou, která mi připomínala dětství, ale v kombinaci s opuštěnou tvrzí vdechovala spíš hororové myšlenky - co si budeme povídat.
Celá tvrz je rozdělena na několik domečků a i když jsou si hodně podobný, každý má něco, co je na něm jinačí a do jisté míry zvláštní.

Procházeli jsme si různá sklepení, kde jsem si nepřipadala zrovna dobře, protože tam nejsou žádná světla a na to, že bylo venku horko k nedýchání bylo uvnitř chladno, až jsem místama vymrzala.
Navíc jsem se bála, kde na mě co vyleze a kam případně zapadnu. Což jsem vážně nerada.

Spousta místností a sklepení měla schody, které byly ze dřeva, ale při pohledu na ně mi bylo špatně. Mám strach z výšek a většinou měly velký mezery mezi sebou, takže když vidíš, co je pod tebou a jak se každý schod klepe ... není o co stát!
Nakonec jsem se vždycky hecla a schody slezla (i když se smrtí v očích).

Čas od času se na zemi válely různý papírky na kterých byly občas zvláštní symboly a jakožto filmaři jsme byli unešený tím, jak by se tu dalo točit!
Navíc jako milovnice hororů a záhad (ano jsem posera, ale to mi v tom nebrání) jsem byla doma!
Na závěr se omlouvám, že nevydávám články, ale zkouškový se pořád protahuje a buď nemám čas, energii nebo inspiraci. Je to hold těžký období, ale zlepší se. To slibuju!

Byl/a jsi někdy v Kestřanech? Líbí se ti takový objekty?
S láskou,



Related Articles

2 COMMENTS:

  1. Objekt je to vážně magický, ale na druhou stranu mě mrzí, že taková pěkná stavba chátrá :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oni to tam rekonstruují:) Akorát na to asi nejsou peníze, takže se to dělá po kouskách.

      Vymazat

Používá technologii služby Blogger.