In FASHION & OUTFITS

MODERN GREEN

Dobré ráno přeju :)
V dnešním článku najdeš několik inspirací formou outfitů, jak kombinovat zelenou, černou a zlatou barvu! Zrovna tohle je kombinace, ze které jsem vedle a kterou naprosto miluju.
Vždycky mě baví jakkoli zakomponovat do outfitu batoh. Na trhu je už tolik překrásných druhů, stylů a barevných variant, že je škoda toho nevyužít. Do batůžku se téměř všechno vejde a je (alespoň pro mě) tou nejpohodlnější variantou přepravy věcí.
Navíc při správně zvoleném materiálu, barvy a stylu můžeme doplnit kterýkoli styl outfitu, ať jde o sportovnější oblečení nebo naopak o elegantnější.

Nevím jak tobě, ale mě se líbí kombinace šatů s punčochami nebo různými legínami/kalhoty. Záleží samozřejmě jaké šaty kombinuješ, protože ne ke všem se hodí, ale když se vybere ta správná varianta, přijde mi to krásný.
Stejně tak mám ráda kontrast zelené s červenou, takže třeba rudé rty a zlaté doplňky mi přijdou k takovému outfitu jako dělaný.
Tyhle koláže jsem tvořila zhruba před půl rokem, tedy v době, kdy ještě nebyly nášivky zas tak aktuální. A ejhle. S našivkama se roztrhl pytel a jsou úplně všude a na všem. Osobně je mám hodně ráda, ale záleží jaké jsou a na čem. Občas se prodávají třeba bundy, tašky, kam přidělají obrovskou, nevkusnou nášivku a chtějí za to ještě ranec peněz.

Co ty a nášivky? Máš je ráda?
A co tvůj vztah k takovéhle zelené? Nosíš ji?
S láskou,

Related Articles

3 COMMENTS:

Používá technologii služby Blogger.