In DAILY THINGS

DEAR BLOG #6

Přijde mi to jako nedavno, kdy jsem psala o tom, že mi začalo zkouškový a že se blogu na nějakou dobu vzdávám a ať chci nebo ne jsou další 4 měsíce na vysoký za mnou a s nimi i zkouškový číslo dva. Neměla jsem potřebu psát článek o zkouškách s omluvou, proč nejsou články a vlastně nebyl čas na cokoli, co by mi zabralo víc času než samotný učení (a to garantuju, že bych jednou začala a do večera s blogem neskončila).
Nikde jsem (krom facebooku a instagramunezvěřejňovala, že už píšu testy a mám ústní, jelikož jsem nechtěla zveřejňovat článek co nebude mít hlavu ani patu a stěžování si jsem přenesla na snapchat nebo na kamarády, který se mnou byly i když to nebylo jednoduchý a za to jim děkuju ♥︎

Zkoušky mě ještě čekají, ale většinu jich mám už za sebou a to úspěšně! Jsem na sebe docela pyšná, zvlášť pokud jde o to, jak jsem to sama se sebou zvládla.
Jsem hodně nervózní ať jde o cokoli a tentokrát jsem zůstala v rámci možností klidná. Navíc se udělalo krásný počasí a to sluníčko mě den co den nabíjí pozitivní náladou i energií!

Nejvíc na tom všem mi vadilo, že jsem se nemohla věnovat psaní. Přesně tohle jsou ty chvíle, kdy mi dochází, jak závislá na psaní blogu a vlastně všech povídek a scénářů jsem a jak to miluju.
No a konečně si můžu trochu oddechnout a dělat taky něco, co mě baví a co by mi zůstalo i kdybych ten "titul" nedostala :D

V další řadě chci poděkovat za neskutečnou návštěvnost, která mi dodávala skvělou náladu, protože jsem blog otvírala jen abych zjistila, jak na tom je a jestli se mám hecnout a něco zveřejnit nebo jestli raději studovat a pak si to zveřejňování vynahradit. Za tu dobu (2, 3 týdnů), co jsem nebyla aktivní se čísla posunuly nahoru o nějakých 3000 návštěv a já jen žasnu. Děkuju ♥︎

Během zkoušek jsem přehodnotila blogování do budoucna a vzpomněla si na článek, kde jsem se rozepsala o tom, jak nejsem módní blogerka a i když se mi občas zachce přidat článek o mém oblíbeném makeupu nebo vyfotit outfit (čehož se tenhle blog teprve dočká), zůstávám u svých postů ze života, u fotek a u stěžování si na to, jak je všechno proti mě nebo naopak já proti všemu.

K tomuhle plánu směřuje i vracečka se k tajnému projektu, od kterého jsem se odvrátila hned několikrát a tak nějak se mi zastesklo po vytváření toho, za čím jsem si tak moc stála a co jsem chtěla vždycky udělat. Můžeš zase jenom hádat, co to bude a já můžu jenom doufat, že se toho zase jen tak nepustím a že to konečně dopadne tak, jak jsem si vysnila.
Je prostě důležitý plnit sny a když už jsem si těch pár menších splnila je třeba vyplnit i ten největší!


Ještě jednou děkuju, že můj blog čtete i když nepřispívám a všem, kteří třeba ještě maturují nebo zkouškují, držím palce ♥︎
S láskou,

Related Articles

0 COMMENTS:

Okomentovat

Používá technologii služby Blogger.