In DAILY THINGS

ZA NORMÁLNÍ HOLKY

Krásného prvního dubna ♡
Na blogu Talk to my moustache jsem četla o projektu @zanormalniholky, který můžeš podpořit na instagramu. Jde o to, ukázat všem nespokojeným slečnám, ženám, dámám, jak lehce je možný nechat se ovlivnit sociálními médii a jak důležitý je věřit si a vědět, že každá jsme krásná!
Cítíme se tlustě, škaredě, hloupě nebo dokonce zbytečně. Každá tohle prožíváme a i ta nejsilnější osoba tohle čas od času cítí. Je důležitý nepodlehnout a i přes tohle všechno se mít ráda taková, jaká jsi a ne taková, jakou bys chtěla být.
Příroda je něco, co neočůráš ani kdybys použila všechna kouzla světa a v tomhle případě jsou kouzla především photoshopy, plastiky, botoxy, umělý tomhle - umělý tamto a samozřejmě i makeup. Každý ráno si čarujeme obličej před zrcadlem a díky němu můžeme každou chvíli vypadat jinak (oprava - jako někdo jiný). Ale pravdou je, že makeup nejsi ty. Pravá ty jsi pod ním a uvnitř těla, který je tvoje a který nějak vypadá nebo nevypadá. Tak či tak je ve tvých rukách a jen ty s ním můžeš naložit podle svého vlastního uvážení.

Všechno je to o tobě. Všechno je to v tobě.

Občas jsou dny, kdy se cítím dobře. Říkám si, že takhle jsem to já a v takovou chvíli je mi nejlíp bez šminek a s vlasama v culíku. 
Prostě jsem smířená s tím, že mi ty prsa nenarostou ani kdybych si je nakreslila a dala za okno s prosíkem pro Ježíška. Stejně tak mi nezmizí pihy v létě a neztratí se jizva na rameni od očkování, kterou mám proto, abych nezapomněla, že zdraví je nejhlavnější.

A pak jsou dny, kdy mám tlustý stehna, kulatou hlavu a pihy, který se mi zrovna nehodí k outfitu. 
Osobně mě asi nejvíc ovlivňuje instagram. Miluju sdílet myšlenky a vzpomínky s ostatníma (ještě takovouhle formou), ale stále masivnějším skoro až trendem je dělat ze sebe holku na proteinech, která by si ve fitku mohla postavit stan, jak je tam často a která by samozřejmě s lenochodem nechodila, protože by jejímu aktivnímu životu nestačil.
Ano. Je dobře pro sebe něco dělat a je dobře milovat to, že pro sebe něco děláš - nejlíp ještě milovat to, co tě dělá lepší (fitko, běhání a podobně), ale propagovat takovej život jako jedinej možnej je prostě špatně. 
Ani si to možná nikdo neuvědomuje, ale mě to pozměnilo už mockrát. Když už jsem se smířila se svýma nohama (těma především) a nepatrným špíčkem na břiše, narazila jsem na fitness holky z instagramu, který chodí do posilky 3 krát denně a ještě stíhají vařit zdravě a běhat. Nesmysl. Jak tohle někdo při denním studiu dokáže? Mě to teda nikdy nevyšlo. I když jsem začínala zvolna, nikdy mi to nevydrželo dlouho, jelikož jsem většinou onemocněla a už možná vím z čeho. Jednoduše jsem se hnala za lepším tělem, až jsem sama na sebe kladla moc vysoký nároky.
Já to prostě nezvládám. Nezvládám vstát do školy, sedět tam do noci, přijít ze školy a cvičit. Tohle moje tělo nezvládá ani kdybych se roztrhala vejpůl. Možná časem, ale jenom možná..

Mnohem raději si každý den splním nějakou aktivitu, která se mi zrovna dělat chce. Jednou je to longboard, pak zase běh nebo třeba dlouhá procházka s kamarády. Než se dřít při 20ti stupních venku v posilovně (hlavně abych se mohla vyfotit a sdílet na sociálních sítích, protože o to tady jde), to si radši posedím s nohama nahoře a lidma kolem sebe, kterým nevadí, že se mi zadek přes zimu vyfouk a že jsem včera neodcvičila Jillian. Prostě je mi dobře a jsem spokojená!
Když už jsem u instagramu, tak mě překvapilo (vlastně ani ne), že dostanu víc likes k fotce, kde se tvářím alá "sexy" než k fotce, kde se upřímně směju.
Čím to je, že lidskej úsměv nikdo neocení? Vždyť v úsměvu je všechno to hezký a třeba pro mě znamená mnohem víc než tisíce filtrů, který na fotku můžu plácnout.

Pamatuju na doby, kdy jsem taky chtěla nezačervenalou pleť na fotkách a kdy jsem chtěla vypadat "uhlazeně" a tak, jak se to ostatním líbí. Změnila jsem se a změnil se mi evidentně i vkus, protože mě většina těch namakeupovaných holek děsí.
Raději rozcuchaná než ulíznutá. Je to pohodlnější a stejně se to nosí!

Mysli na to, že jsme každá krásná a pokud potkáš (nebo vidíš na fotce) holku, která ti přijde dokonalá, zeptej se jí, jak dlouho trval její makeup než vyšla ven a kolik nedostatků na sobě vnímá. Uvidíš, že dokonalost prostě neni, nikdy nebude a to, co se tváří nedokonale je vždycky hezčí.

Přijmi se taková jaká jsi, protože žádná další ty už nebude. Každý jsme originální něčím jiným a i to moje nehezký očkování na rameni mě dělá jinou. Je to prostě tak a podstatou je naučit se mít ráda i to, co bys nejraději změnila. Právě to, co změnit chceš je většinou to, co z tebe dělá tebe.
Pojďme podpořit normální holky a staňme se přirozenýma a hlavně spokojenýma holkama, který jsou svý, protože být svá je neskutečně pěkný ♡
Pojďme na sobě najít to nejhezčí!
S láskou,








Related Articles

17 COMMENTS:

  1. Skvělý projekt a moc krásný článek, líbí se mi, že se to propaguje v blogovém světě, protože tady je plno blogů prezentujících jako trend onu umělou dokonalost a to není správný!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je a moc ti děkuju!:) Jsem ráda, že můžu být něčeho takového součástí a alespoň díky tomu, co mě baví předávat takové myšlenky dál:)

      Vymazat
  2. Velmi pekny clanok a mas pravdu, ale zas na druhu zmenu ja mam mejkap rada a rada niekedy vyzeram uplne inak. Podla mna je dobre, aby bola vsade rovnovaha, pretoze extrem nie je dobry nikdy. A inak aj ja nechapem ako niekto dokaze stihat chodit tolko do posilky?? Asi popri tom nerobi nic ine, inak to velmi nejde.
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc děkuju:)
      Ano, je hezký se namalovat a někdy mě to taky baví, ale pokud to má někdo jako denní rutinu a opravdu to přehání, protože tohle je špatně a tohle taky, tak pak už mi to nepřijde ani hezký, ani osobitý :/
      No, někdo to dokáže :D

      Vymazat
    2. Tak v tomto suhlasim uplne :)

      Vymazat
  3. Skvelý článok! Tento projekt som si všimla už dávnejšie a podporujem ho! :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  4. krásne napísané, a pekný projekt. je pravda že má človek na sebe makať a zmeniť to čo ho trápy/nepáči samu na sebe, ale mal by si uvedomovať cenu toho, a toho či to naozaj chce alebo to len jeho okolie a to čo vidí okolo seba ho núti... a ó ánoo, úusmev, úsmev,úsmev :)) fakt krásne napísané :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tento projekt je fakt úžasný. Popísala si to výstižne a veľmi jasne. Páči sa mi štýl, akým sa vyjadruješ a nie je nejak komplikovaný. S tým insta máš ale úplnu pravdu, niektoré dievčatá fakt už nevedia, čo so sebou. Ja som sa naučila mať sa rada aká som a presne, nedostatky robia človeka človekom. Ja ich na sebe milujem:) a vieš čo? Odvtedy mi je lepšie:) Toto by si mala uvedomiť drvivá väčšina ľudí.

    ORLLING

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, děkuju:)
      Je super, že jsi se sebou spokojená! Kdyby to bylo pro všechny jednoduchý si to uvědomit (neříkám, že pro tebe třeba bylo), ale kdyby bylo, tak by bylo těch úsměvů na světě mnohem víc:)

      Vymazat
  6. Skvělý článek! Ve všem máš můj naprostý souhlas :)
    marketa-h.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Rozhodně super článek. Máš pravdu, ale nemůžu s tebou na 100% souhlasit. Třeba ty fittness holky nefotí posilky na insta jen tak, ale protože je to něco co je baví a čím žijou, to samý ty makeup girls. Taky se malujou a fotí fotky s kosmetikou na insta, protože je to baví a s makeupem se cítí víc svý. Jo, i takový holky jsou. Někoho baví hrát na kytaru, tak si vyfotí kytaru na insta, někoho baví makeup, tak si vyfotí makeup na insta. Já v tom nevidím žádný schovávání. Jo jasně. Na druhou stranu, některý holky opravdu nosí makeup, protože se jim třeba na 100% nelíbí jejich obličej a chápu, že bychom se měli mít rádi takoví jací jsme. Chápu, chápu. O tom tenhle článek je. Jenom jsem chtěla napsat svůj názor. :) Každý se na nás něco nelíbí, to je úplně normální. Je to jenom v naší hlavně, kdy si konečně uvědomíme, že ten odraz v zrcadle jsme my. <3 Ten krásný odraz v zrcadle! <3

    http://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jinak. Ty blonďatý vlasy ti moc sluší! :D <3

      Vymazat
    2. Ano, já tvůj komentář beru v naprostém pořádku :D :)
      Ty holky, co cvičení obdivuju za to, jak dokážou v tomhle být tak aktivní a líbí se mi je sledovat, ale myslela jsem spíš ty holky, který to třeba baví, ale prezentují to formou, že tohle je jediná možná cesta a nic jiného neexistuje. Ono to pak spoustu lidí ovlivní a dělají to pak ne proto, že to baví je samotné, ale proto, že to dělá "ta hezká holka z insgaramu, kterou sice neznám, ale chci dělat to, co ona, protože to baví jí".

      A děkuju za tvůj názor! <3
      PS: Děkuju, ale to bejvávalo :D

      Vymazat

Používá technologii služby Blogger.