In DAILY THINGS

SATURDAY MOOD | APRIL 2K17

Zdravím :)
Za okny prší, fouká a já sedím na posteli s tužkou v ruce (kreslím), poslouchám hudbu a mám chuť sepsat svoje šílený pocity, protože bych měla pracovat na něčem do školy a to se mi teda nechce!

Vsuvka číslo jedna ☛ přidávám k článku #spring a skoro bych klikla na #winter. Ups.

Nedá se říct, že by se mi nedařilo. Jsem spokojená, ale v hlavě nezameteno. Takovej bordel jsem tam dlouho neměla a teď si tak uvědomuju, že pokaždý, když se cítím přesně takhle, píšu "deník" na blog a doufám, že nejsem sama, že se vypíšu a bude mi líp.

Zhruba za dva týdny začíná zkouškový a upřímně bych raději běžela maraton než se učila dějiny zahraničního filmu, ze kterého nemá skoro nikdo poznámky a mnohem raději než psát rozbory filmů, na které se ještě musím podívat, abych byla v obraze.
Chápu, že jsem se jednou rozhodla pokračovat ve studiu a stojí za tím jistá zodpovědnost, ale ještě jsem se nevzpamatovala z prvních zkoušek a jsou tu další. Ach můj bože.


↑ Díky škole (v první řadě díky ní) mi dochází, jak to všechno pekelně rychle utíká a že zachvíli bude léto (během kterého si možná ještě postavíme sněhuláky) a mě bude 20. Nad svým věkem bych se nerada pozastavovala, ale spojení dvacítky a mýho soukromí je dost děsný. Přijde mi, že když si nenajdu přítele teď, do budoucna nemám šanci vdát se a mít děti. Přijdu si staře a přijdu si staře i na seznamování a případný rozchody :D Tohle je prosím vrchol všeho přemýšlení.

S létem a koncem školy je spojena i brigáda, kterou nemám, ale hledám (nebo ne?). Peníze potřebuju jako sůl. Nejraději bych odjela někam do tepla s kamarády, kde bych byla neskutečně free a zapomněla na všechno a všechny tady v ČR, protože i když to tu miluju, už jsem tady příliš dlouho na to, abych fungovala nějakým způsobem, kterým chci a ne, kterým funguju už automaticky.
Na druhou stranu mám chuť a určitou potřebu se vyprdnout na brigádu a jednoduše si to léto užít. Sice bez peněz (i do budoucna), ale na maximum.
S radostí bych jezdila po výletech v autě, kde bych s velkou pravděpodobností nadávala na to, že mě pálí volant a je tam moc horko a taky že až vylezu, budu mít přilepený šortky k tělu, ale raději tohle než si stěžovat na to, že musím po práci domů a že i ta cesta bude namáhavá a já jen potřebuju chládek, studený pití a postel.

Na to, jak jsem se naučila poznávat lidi mi došlo, že je to se mnou pořád horší a moje "poznávačka" zrovna nedopadá. Mám nějaký zmatený období, kdy přesně nedokážu určit, kdo je kdo.
Sama o sobě nedokážu říct, co si myslím a jak vlastně se chci chovat. Myslela jsem, že takový období mám jen na podzim, ale ono ne. 
I když. Aktuální počasí je spíš podzimní, takže to vlastně všechno svedu na počasí a mám vyhráno!

I přes to všechno zmateno v mojí hlavě dokážu být nad věcí a nechápu, jak to dělám, ale baví mě se smát a baví mě se nestresovat. Jen škoda, že to ne vždycky vyjde.
Tak či tak jsem opravdu šťastná za svou pozitivní náladu, kterou neřídí slunce za okny, ale slunce v mým těle, který svítí pořád a doufám, že bude i dál!

Dej mi vědět, jestli máš teď taky třeba zmatený období a nebo jestli tě to střídavý počasí nějakým způsobem ovlivňuje.

Jsem ráda za to, že jsem tenhle článek napsala a pomohla si i skrz těch pár řádků spoustu věcí uvědomit. A ano, miluju tohle moje místečko ♡
S láskou,






Related Articles

6 COMMENTS:

  1. Jo, na VŠ čas utíká neskutečně rychle. U nás to bylo tak, že v semestru se toho zas tolik nedělo, takže pohoda a pak najednou zkouškové. Pak dlouhé volno s praxemi a furt dokola. A najednou mě čekají státnice a před nimi ještě 5 zkoušek, protože jsem přecenila síly a vybrala si fuj volitelný předmět. A ačkoliv nevím co dřív, ležím pořád v učení, nic neumím a ani mě to nevím proč nestresuje. Ale mělo by, protože mi opravdu hoří za zadkem. Na léto bych si měla najít taky nějakou brigádu nebo ideálně práci v oboru, kterou bych třeba zvládala i při dalším studiu. Samozřejmě není čas, takže to začnu řešit po státnicích, tzn nic neseženu. Nejradši bych se ale taky flákala a užila si léto. Vztah nijak intenzivně nehledej :D Já má sice skoro 2 roky přítele a je fajn, že se mám na koho obrátit a že mě někdo podporuje, ale prostě pořád vidím i ty naše hádky, které se prostě nejspíš nevyřeší a to je naopak věc, co energii ubírá. Takových vztahů a rozchodů ještě bude, užívej svobody :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo, taky to mám tak nějak, že se nic nedělo, pak byly zkoušky, pak nic nic a najednou mě to zas čeká. Mezi tím teda mám místo praxí natáčení, takže to uteče pak mnohem rychleji než kdybych seděla jen a jen na zadku.
      A určitě to zvládneš! Mě se teď nepovedl test a upřímně mi to bylo taky jedno. Jsem prostě byla ráda, že jsem ho napsala (i když ne dobře) a mám klid.
      A já brigádu tak nějak hledám, taky bych chtěla něco z oboru nebo alespoň něco, co bych mohla dělat i při škole pak, protože snad druhý ročník bude volnější, ale nedaří se, takže se tím nehodlám stresovat a buď něco seženu nebo hold budu hledat něco krátkodobýho jako přivýdělky:)

      A přítele nehledám :D Ale zas mít někoho jak říkáš o koho se opřít je fajn. Naštěstí mám skvělý kamarády, na které se obracím, takže mi vztah nijak nechybí :D

      Vymazat
  2. No ja mam take zmetene obdobie takmer stale a cim toho viac na hlave mam, tym sa mi to mota viac. Ja som nejak brigady na leto nikdy neriesila, lebo nasi chceli stale, aby som bola doma, cize som si prazdniny uzivala sice bez penazi ale celkom fajn :) (urcite to za skusenie stoji, clovek sa este opracuje po skole)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak alespoň nejsem sama..
      No, ono je fajn mít peníze pak na věci kolem školy a bydlení, jenže než se někde trápit, tak asi radši budu bez peněz a na sluníčku. Minulý léto jsem brigádu se sluníčkem nezvládla zkloubit a z prázdnin jsem toho moc neměla...Až na peníze teda no :D

      Vymazat
  3. No, ja uz dokoncila uni, ale co me vse za ty roky potkalo...vzdy, kdyz jsem mela jasno, tak zivot prinesl neco - a clovek je opet "s bordelem v hlave" a samozrejme, treba u me, to je doprovazeno i temi myslenkami "kdyz se ted nevdam, tak uz nikdy apod - jsem ve fazi konce vztahu" a je to teda...no nekdy fakt na pest :) Tak snad leto uzivas a jsi spoko :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě mrzí :( Ale zase na druhou stranu po konci přijde další (a třeba ještě lepší) začátek :) Není proč vešet hlavu. Držím palce!
      No, léto si užívám pracovně, ale užívám :) Děkuji.

      Vymazat

Používá technologii služby Blogger.