MY "TWIN" GABRIELA | FEBRUARY 2K17 #1

Čauky 😍
Tak dneska jsou tu další fotky ještě z února (ano, uvědomuju si, že je půlka dubna).
Tentokrát jsem fotila někoho, koho ještě neznáš, ale jde o někoho mě velmi blízkého. 
Fotila jsem tetu, takže vlastní krev ❤︎ 
Vždycky jsme si byly hodně podobné (ještě, když jsme obě nosily brýle a měly dlouhé hnědé vlasy) a čas od času se stalo, že nás lidi brali jako dvojčata 😁 Tohle nám zůstalo dodneška a i když už nejsme jako dvojčata (stále jako sestry), tahle "přezdívka" nám zůstala a když o Gabče mluvím, tak jedině jako o dvojčeti ❤︎
Fotky jsou významný i tim, že pár dní v únoru bylo tak krásně, až mi přišlo, že jsem se probudila někdy v květnu. Naprosto nádherně modrý nebe, sluníčko a když opomenu silný vítr, bylo krásně!

Foceno na OLYMPUS OM-D E-M10 ⇣


Tak co myslíš? 
Jsme si pořád alespoň trošku podobný? 😁
S láskou,

You May Also Like

2 COMMENTS