VERRY LITTLE IS NEEDED TO MAKE A HAPPY LIFE

Krásný den přeju!

Vždycky, když se stane něco, co mě donutí k úsměvu/nebo naopak, musím o tom napsat nebo automaticky psát o tom nepřímo.
A dneska tomu není jinak ↓

Maličkosti jsou už jen od toho slova velmi důležité a jedinečné. Tohle slovo ve mě vyvolává radosté myšlenky a čím víc nad ním přemýšlím, tím víc se usmívám.
Je hezké vidět štěstí a radost ve velkých činnech, ale přeci jen nás maličkosti provázejí každým naším dnem, během kterého je třeba si jich všímat.
A těch maličkostí přeci jen za život máme mnohem víc, tudíž je důležitý si jich také více vážit.
Za to, že jsou tu pro nás a že nám dělají radost v každodenním životě ♥︎
Možná bude za divný, co mi dneska (23.2.) udělalo radost, ale maličkosti vidíme každý v něčem jiném a je na místě se v tomhle tolerovat, jako v čemkoli jiném:)

Jak už jsem psala v některém předchozím postu, nepovedl se mi test z dějin českého filmu. A nepovedl se mi ani po druhé. Právě ve čtvrtek jsem psala poslední (třetí test) a měla z jeho vypracování moc dobrý pocit. Vím, vím. Když máš z testu dobrý pocit, nevěstí to nic dobrého
Ale, přeci jen mi přišlo, že jsem se tentokrát nepopletla v tolika otázkách, abych test zase nedala.
Po testu jsem zavolala tátovi, který měl samozřejmě radost se mnou a tím pádem se má radost zvýšila o dalších 100%, protože udělat někomu takhle blízkému radost (ještě sebou samotnou) je pocit prostě k nezaplacení!

Navíc jsem se potřebovala po x dnech neustálého učení odreagovat a udělat si radost. No a jako by to tak být mělo (hledám spojitosti i v takových situacích) měl můj oblíbený sekáč všechno za deset korun! No nebylo tohle znamení nebo tak něco? 😀
Nakoupila jsem si i přes všechny ty davy lidí deset kousků oblečení = za pouhých sto korun a i kdyby ty krásný šaty na léto, co jsem pořídila skončily jako hadr na podlahu, byla by škoda je tam nechat!

Doopravdy jde myslet pozitivně a naučit se uvědomovat si opravdové radosti života. Usmívat se jen tak, protože zrovna svítí sluníčko, nebe je modrý nebo si koupit věci ze sekáče, který třeba nebudeš nosit, ale jen za tu cenu se vyplatí doplnit šatník.

Čím starší jsem (tuhle větu používám nějak často - asi stárnu) si uvědomuju, co je pro mě skutečně důležitý a co si pod pojmem "důležitý" jen představuju.

Už jen věnovat úsměv je k nezaplacení, třeba jako darovat růži. Stačí jeden hezkej pohled, objetí nebo pohlazení a hned dáš tomu druhému tolik, že si to ani představit nedokážeš.

Nejraději bych tohle ↑ vtloukla do hlavy všem protivným lidem, které den co den potkávám na ulicích (v obchodech - tam hlavně) a donutila je se alespoň zamyslet nad tím, jak důležitý je věnovat ostatním ten maličkatej kousek štěstí. Tu maličkost, která nic nestojí, ale nadělá spoustu radosti.

Ať už jsou všechny tvoje radosti materiální nebo ne, starej se o to za pomocí drobností udělat druhým (i sobě) radost. Ono se ti to vrátí 100x víc a uvidíš, jak dobře ti bude! A pokud potkáš na ulici někoho zakaboněnýho, tak ho kopni a vzkaž mu, že jsem na něj naštvaná, protože kazí partu! Tečka.

PS: Zkouška z dějin českého filmu je doma a za dva! 
No nejsem já šikovná, když chci? 😇

P.P.S: Přeju všem slečnám, dívkám, ženám, dámám vše nejlepší k MDŽ!

Krásný zbytek dne a prosím o trochu úsměvu ❤︎
S láskou,



You May Also Like

9 COMMENTS

  1. pekný článok, super že sa skúška podarila :) pre mňa je úsmev a pekné slovko viac ako niečo materiálne. :) a je to milé, keď sa ľudia usmievajú len tak a na hoci koho, mne osobne to zlepší náladu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty máš tak nádherný články! Obdivuju tě, že se školou stíháš vydávat články tak často, jelikož já jsem v prváku a už s tím mám problém.
    Moc se mi líbí tvoje vyjadřování, humor, podstaty článků, prostě všechno. Jsi skvělá :) Přesně tímhle stylem bych si přála směřovat i já - takové menší "motivační" (zda se to tak dá říct) články. Jen škoda, že to kromě babičky skoro nikdo nečte. Haha. Ale všechno chce čas.
    A gratuluju ke zkoušce :)
    lifestylebymaky.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tímhle jsi mi udělala nesmírnou radost!
      Moc ti děkuju, jsi zlatíčko ♡

      Noo, blog je moje závislost a asi bych raději neudělala zkoušky než nevydala článek :D Jsem docela lenoch v učení a nijak extra mi nejde, takže se rychle nechám zlákat blogem, instagramem a tímhle vším.... Což je špatně, ale zatím to zvládám.
      A kolem maturity jsem třeba moc nevydávala:) Teď alespoň studuju to, co mě baví, tak je to přeci jen o kousek lepší.

      A můj blog taky skoro nikdo nečte :D Byla bych ráda za větší počet sledujících, abych si měla s kým pořádně povídat, vyměňovat názory a tak, ale jsem vděčná za ty, kteří se sem vracejí a třeba napíšou to, co právě teď ty ♡ Je to úžasný!
      Btw. stačí vytrvat. Je tu už tolik blogů, že neni možný (až na vyjímky) se hned tak prosadit :( Ale jde to!

      A moc děkuju:) Tobě držím palce, aby jsi prvák zvládla bez problémů:) A aby ti to s blogem pěkně vycházelo:)

      Ještě jednou děkuju za moc milý komentář! Vážím si ho ♡

      Vymazat
  3. Krásný článek! Ten nákup kousků po deseti korunách ti opravdu závidím :) S úsměvem jde vždycky všechno líp :) Navíc úsměv nic nestojí, tak nechápu, proč jsou někteří lidé tak nepříjemní.
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju:)
      Přesně. Někteří lidé dokáží být hodně nepříjemní už jen od pohledu nebo jen tak v jednání, i když jim nic neuděláš.

      Vymazat
  4. Krásný článek! Holt ty prodavačky v Lidlu si to prostě neuvědomujou a kyselý výrazy budou házet pořád, to samý učitelé, kteří se špatně vyspali a vybíjí si to na svých žákách a mohla bych pokračovat. Přijde mi, že takoví lidé chtějí, aby ostatní měli špatný den, protože oni ho mají taky. No není tohle vrchol stupidity?

    http://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za pochvalu:)
      Je to bohužel tak. Ne vždycky narazím na usměvavou paní prodavačku, ale když se tak stane, hned mám o hodně hezčí den!:)

      Vymazat