THE FOG AND THE SUN

Ahoj, ahoj!
V dnešním postu uvidíš několik fotek (behind the scenes) z focení mé kamarádky Jany. Tentokrát to nebudou nepovedené "záběry", ale okolí, které jsem měla čas fotit.
Jak asi víš, pokud na můj blog čas od času přijdeš, miluju fotit přírodu a jako správnej milovník jsem toho musela využít, když byla mlha, do které svítily sluneční paprsky. Nepopsatelná krása.

Foceno na OLYMPUS OM-D E-M10 ⇣


Pokud fotíš... fotíš raději lidi nebo přírodu?
Krásný den přeje

You May Also Like

8 COMMENTS

  1. nádherné :) byla by škoda tohoto krásného počasí neuvyužít :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný fotky! <3 Nejvíce se mi líbí ta druhá!
    Já fotím ráda, ale málo, jelikož nemám moc čas. :/ Raději však fotím lidi než přírodu. Ta má svoje trošku jiný kouzlo, než to, které u lidí hledám já. :D

    http://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:) Joo, ono má focení pokaždý do sebe něco jinýho (pokud jde o lidi nebo přírodu) :D :)

      Vymazat