MOMENTS FROM VALENTINE'S DAY

Krásnou středu 😍
Dneska je tu pokračování valentýnských fotek. Tentokrát z mého foťáku a mým pohledem 😇
Mimochodem konečně uvidíš mého občasného fotografa a nejlepšího kamaráda Peťu, tak se určitě nezapomeň podívat na jeho stránku, protože fotí nádherně a jednoduše mě baví, jak dělá to, co je pro něj život! No neni tohle obdivuhodný? :)
Fotky od Peti >> ◼︎ << , >> ◼︎ <<


Už jsem se ptala, ale ještě jednou ... jak sis užil/a Valentýna ty? ♡

Pro mě je doopravdy důležitý trávit každou možnou chvilku s lidma, kteří jsou tu pro mě a já pro ně. Smát se, povídat si nebo i společně mlčet.
Ať je Valentýn nebo ne, bavme se s těmi, kteří se baví s námi tak, jak se bavíme my s nimi. Ono můžeme sedět doma na zadku a truchlit, jak nás žádnej kluk nemá rád, jíst čokošku a plakat nad každým ne moc dobrým dnem, ale co takhle ten den využít trochu jinak? Trochu šťastněji? I když věřím, že se jednou zase narodíme třeba jako někdo jinej nebo jako opice, co já vím, tak jedno vím jistě. Tenhle život jako kterýkoli další máme ve svých rukách. A je docela na prd si ho pokazit sami sebou. Co ty na to? :)
S láskou,


You May Also Like

7 COMMENTS

  1. Fotky jsou krásné :) ..a Peťa je sympaťák :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky! Peťa je moc sympatický! Máš úplnou pravdu! I když jsme zrovna samy tak si můžeme užívat jako nikdy! Je důležité trávit čas samy se sebou, abychom mohli poznat kým opravdu jsme. ♥

    http://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:) Ano, je to sympaťák O:))
      To jsem ráda, že to takhle lidi berou!

      Vymazat