LAK NA NEHTY | TREND IT UP SOFT MATTE 010

Zdravím všechny milovníky laků na nehty!

Má sbírka laků se rozrostla o několik dalších miláčků a sama nevím, kdy budu mít dost.
No, ale v blízké době to rozhodně nebude.
Dneska ti představím lak značky Trend It Up, což je primární značka DM. Příjemně mě překvapila vším, co jsem zatím vyzkoušela a u stojanu s těmito produkty trávím většinu času nákupu.

Vybrala jsem odstín 010 z řady SOFT MATTE, což je taková princeznovská starorůžová ♡
Ještě jsem se zamilovala do červené a bílé barvy ze stejné matující kolekce, ale ještě jsem nevěděla, jestli opravdu zmatní a když ne, co bych dělala s další rudou a další bílou, která by ani nemusela vypadat bíle? Rozhodla jsem se tedy jen pro 010.

Už od pohledu mě uchvátilo matné balení a jednoduchý, ale elegantní design. Objemově má lak 11 ml, což je jeden z těch větších této značky.

Šteteček má menší, huňatější a na konci je zakulacený. Je fajn pro slečny s malými prstíky, které s ním nebudou tolik přetahovat jako s těmi většími štětečky.

Je trochu hustější a barva se nanáší naprosto bez problémů. Rozprostře se všude, kam je třeba a stačí nanášet malé množství.
Co beru jako obrovskou výhodu je zasychání!
Nikdy jsem se ještě nesetkala s lakem, který by zaschl tak rychle (a opravdu, ne jen na povrchu). Než stihnu nalakovat celou ruku, první nehty už jsou v suchu. Zázrak? Asi jo.

Co je další plus je okamžité zmatnění. Jak lak zaschne, tak zmatní a není to jen takové to zmatnění nezmatnění, ale když matný, tak pořádně!

Po pár dnech se mi začal odlupovat z krajů nehtů, ale to zas záleží, jakou práci s rukama vykonáváš. Bohužel mi přijde, že to zas takový držák nebude, ale na druhou stranu jen málo laků opravdu vydrží.
Za sebe ho doporučuju všema deseti, už jen pro tu barvu a matný vzhled! Pokud hledáš opravdu matný lak a růžová ti zas tak nesedí, podívej se na další barvy značky Trend It Up a určitě si vybereš!
Jeho cena se pohybuje kolem 60ti korun českých, což je za tu kvalitu naprosto přijatelná cena:)

Zkoušela jsi nějaký lak na nehty značky Trend It Up?
Nosíš matné laky na nehty nebo tě tenhle "trend" zas tolik nechytl?
S láskou,



You May Also Like

11 COMMENTS

  1. vypadá dost dobře, u mě má plusy hlavně za to schnutí, protože dlouhé schnutí je pro mě prostě problém)

    OdpovědětVymazat
  2. Tyjo tak ten je hodne hezkej! Takovej jemnej ale pritom je videt. Fakt nadhera.

    OdpovědětVymazat
  3. Matný laky miluju a Trend it up má opravdu nádherný :)

    OdpovědětVymazat
  4. Přesně tenhle lak mám v mé sbírce taky a je naprosto úžasný! <3 :D Je mi jedno jestli je lak matný nebo ne, jsem i pro lesklý lak. :) Starorůžová je moje barva, takže tento lak jsem prostě musela mít! :D <3
    Super článek! <3 :)
    S láskou
    ♥JORIES♥

    http://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat