In COSMETICS

LAK NA NEHTY | S-HE QUICK DRY 226

Vítám tě u nové kosmetické recenze:)
V dnešním postu se dočteš o laku na nehty značky S-he, který mám doma hooodně dlouho, ale znáš to. Buď zapomenu, jsem líná a nebo nemám na kosmetické články kvalitní foťák. Jojo. Problémky....
Navíc jsem zjistila, že je o laku recenze ještě na starém blogu a podle všeho jsou to už 3 roky, co sedí u mě doma a za tu dobu se s ním vůbec nic nestalo. První pozitivum 😀
Vlastním tedy odstín 226 (alespoň nevím o tom, že by se konkrétní barva nějak jmenovala) a (snad ještě) ho lze sehnat například v drogerii DM, kde jsem ho tenkrát (podle staré recenze) koupila za 50,- - 70,-. Podle mě se ale cenově nijak extra lišit nebude.


Co se týká lahvičky, tak obecně nenatchne ani neurazí, ale osobně se mi ty od S-he líbí. Jsou zajímavější tím, jak jsou "rozdělené" na dvě části a to přeci jen klasickou nudu trochu ozvláštní.

Lak má plochý a poměrně úzký štěteček oproti dnešní většině laků na nehty se silným štětečkem, což znamená, že se s ním moc dobře pracuje.
Má řidší konzistenci a tak alespoň já nanáším na nehty po tenčích vrstičkách, aby nikam neutíkal.

Krytí má trochu nižší než jaké jsem vychvalovala ve staré recenzi, ale je možné, že "stářím" se jeho kvalita zhoršila - což mi moc nepřijde, protože s ním absolutně nic špatného není, ale kryje tedy až po druhé vrstvě. Bohužel i když je druhá vrstva dostačující, druhý den jsem nanesla i vrstvu třetí, protože jsem z barvy nedostala to, co jsem chtěla.
Vydrží na nehtech zhruba kolem jednoho týdne než se začne loupat, což je dost obstojné.

Odstínově jde o báječnou zimní/jarní barvu, kterou jsem si zamilovala! Je to taková šedivo-fialková. Přesně takové odstíny já můžu ❤︎ Decentní a přitom krásné.
Objemově má 10ml a ráda bych vyzkoušela i spoustu dalších barev od S-he, jelikož mají dost velký výběr a já zas tak velké požadavky na laky nemám, tudíž myslím, že mě jen tak nezklamou.

Co se týká hodnocení ceny a kvality, tak myslím, že třeba laky od Miss Sporty jsou na tom cenově o něco lépe a kvalitou možná taky.
Nicméně jsem s tímhle lakem spokojená (už jen pro tu barvu) a rozhodně ho s čistým svědomím doporučím všem, kteří nehledají zázrak a chtějí pěknou zimní/jarní barvu!

Zkoušela jsi tenhle lak nebo nějaký jiný lak od S-he? 
Jak jsi s nimi spokojená?
S láskou,


Related Articles

9 COMMENTS:

  1. Ta barvička je nádherná! Já jsem ještě nezkoušela žádný lak od této značky, ale pro tento si musím zajít je úžasný!!! ♥♥♥ Mám ráda laky od Gabrielly a od
    L´orealu.

    http://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, tyhle značky jsou taky super!
      A je to moc hezká barva, jen mám pocit, že už se neprodává:/ Ale podívej se:)

      Vymazat
    2. Škoda. :/ Děkuju moc! ♥♥♥

      Vymazat
  2. Odstín mě zaujal hned, je fakt krásný :) Já jsem ještě žádný lak (a vlastně ani cokoliv jiného) od S-he nezkusila, nějak k této značce nemám důvěru :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já nemám důvěru k ostatním produktům od S-he, ale laky jsou myslím obstojné :D :)

      Vymazat
  3. krásny odtieň, a výdrž týždeň?? čože? aj riady umývaš? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím říct, že teď, jak jsem spíš ve škole (domu jezdím málo), tak si umývám jen pár kousků nádobí denně, takže moje ruce až tak zatížený taky nejsou :D

      Vymazat
  4. Nádherná barva. :) Bohužel s jejich laky nejsem spokojená právě s již zmiňovaným krytím a ještě rychlostí zasychání. Ta je fakt děsná.
    Blog na zabití

    OdpovědětVymazat

Používá technologii služby Blogger.