IN THE MIDDLE OF NOWHERE WITH JANA

Krásnou březnovou sobotu!

Ještě na začátku února jsem fotila fotky s kamarádkou, kterou už určitě dobře znáš, ale těch fotek bylo tolik, že jsem je naskládala do více postů. No a tím téměř posledním je právě ten dnešní.

Fotily jsme v mlze/sluníčku a myslím, že takovéhle prostředí je pro fotky jako stvořené! Stačí jen chtít a věřit, že dopadnou dobře. Mám v takových podmínkách (i mimo) velké rezervy a hned po focení jsem věděla, co bych udělala jinak, ale není to poslední focení, takže snad se budu zlepšovat.
Předchozí focení s kamarádkou >> ◼︎ << a >> ◼︎ <<
Foceno na OLYMPUS OM-D E-M10 ⇣

Jak se ti fotky líbí tentokrát? :)
S láskou,

You May Also Like

16 COMMENTS

  1. Taky moc ráda chodím takhle s kamarádkou fotit, podle mě je to super na odreagování :) jinak moc super fotky :)

    -A- from thatismylifeandblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to super! Moc se nevídáme, když teď bydlíme každá jinde, ale to, že se známe od dětství je pro nás důležitý a vždycky budeme kamarádky, co si mají co říct :)
      A moc děkuju!

      Vymazat
  2. Nádherná slečna a nádherné fotky :) Ale mohla by se více usmívat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme:) Až bude hezky, tak se určitě bude usmívat víc O:)

      Vymazat
  3. great post
    Would you like to follow each other on GFC
    let me know and I follow back https://bysinkj.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Wau, nádherné fotky, majú také svoje čaro! :)

    ORLLING

    OdpovědětVymazat
  5. Super fotky! :)

    www.nikkynow.wordpress.com

    OdpovědětVymazat
  6. pekné fotky, tá posledná je najlepšia :)

    OdpovědětVymazat
  7. Hezké fotky, atmosféra prostředí je super. Pro mě to ale strašně kazí ty červené tenisky, jako hezký barevný detail raději třeba rtěnku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme za tip:)
      My nijak outfit neřešily, fotíme hlavně pro sebe, ale do příště na tom zkusíme zapracovat!

      Vymazat
  8. Krásný fotky! <3 Nebyla Janče zima?! :D

    http://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkujeme!
      Myslím, že ne, ono bylo právě velký teplo, i když to nevypadá :D Jsem se musela taky pak svlíknout :D

      Vymazat