In DAILY THINGS

MY SINGLE VALENTINE'S DAY

A jéé je. Dneska je den zamilovaných!
Je to vtipné. Minulý rok to bylo prvně, co jsem "slavila" jako zadaná. Vyšel článek s fotkama a také článek s outfity, které jsem psala plná vděčnosti za to, že už konečně nesedím ten den sama. Jen pro ten pocit to bylo moc fajn. A letos? Letos se to vrátilo do předchozích kolejí.

První plán byl sesmolit další outfit, kterým bych mohla sdělit, že je u mě všechno dobrý. Ale pak jsem usoudila, že to není to, co bych na blogu chtěla mít a rozhodla se vydat jinou cestou. Jednoduše sepsat skoro až parodii na můj zaláskovanej Valentýn!

Pro rekapitulaci toho, jak to bylo jiné ("slavit" jednou v životě Valentýna s přítelem po boku) jsem pročetla oba články.
V tom outfitovém se mi zalíbila věta:
"Rozdávej lásku každý den a kašli na Valentýna."
- to jsem to řekla pěkně, co?

Je důležitý si uvědomit, že neni třeba chlapa k tomu, abychom byly my ženy šťastné. Chlap ve své podstatě nepřináší nic tak extra, aby se to bez něj nedalo přežít. Ujídá nám jídlo, vrací krabice od mlíka zpátky do lednice, smrdí, krká (to my ženy přeci neděláme) a navíc se mnohdy stává, že na Valentýna a výročí zapomene. Pak to bolí mnohem víc, když dělá, že slovo láska slyší prvně. Najednou.
Možná si budeme nalhávat, že nám o růže a čokoládky nejde, ale jde.
Alespoň maličko ano, protože si logicky v hlavě vytváříme iluze o dokonalých mužích. Doufáme (klidně i v hluboké hloubi duše), že nás překvapí romantickou večeří při svíčkách, vanou plnou pěny a kyticí růží.
A až lehneme do vyhřáté postele, bude nás krmit čokoládou, masírovat stuhlý krk, záda a třeba i nohy, protože je Valentýn a to si můžeme dovolit.

A pokud to nějakej chlap dočetl až sem, čti dál, protože teď se pustím do ženských
- respektive do sebe samotné!

Jsem romantička. Miluju hezká gesta a potěší mě maličkosti, jenže zamilovaných fotek všude kolem mám zvlášť na Valentýna plné zuby, ze sladkostí mě bolí zuby a kdyby mi někdo masíroval nohy, vím jistě, že bych se počůrala.
Co teda se mnou? 

Plánuju nasadit tepláky, over-size pánské triko, zacuchat vlasy do drdolu a nenamalovaná sedět s nohama na židli tak, abych vytvořila stoličku pro notebook, na kterém pustím nesmyslně vtipnou (skoro až trapnout komedii) na kterékoli téma, které se netýká Valentýna, zamilovaných a dětí, protože láska přináší děti.
A až mě film přestane bavit, dojdu pro vychlazené pivo, svlíknu tepláky, rozvalím se na postel a budu poslouchat přítele, který mi bude hrát na kytaru a zpívat.

Dobré plány mám ráda, ale ten můj má hned několik závad.
Asi první a nejdůležitější závadou je fakt, že nemám přítele. Tuhle skutečnost bych jako správná žena vyřešila popíjením plánovaného piva, jenže alkohol nepiju, což je závada číslo dva.
Atmosféru bych si s radostí vytvořila i bez přítele, ale zpívat zas tak neumím, na kytaru nehraju, postel mám tak malou, že se sotva natahnu s rukama u těla a abych byla upřímná, raději si pustím zamilovanej film u kterýho budu brečet až do rána!

A aby bylo jasno:
Celý tenhle článek berme s nadhledem, protože to bych nebyla já, abych zas něco nepřitáhla za vlasy. Valentýn mi nevadí a to ani lidi, co se mají rádi (pokud svou lásku nezveřejňují 24/7).

Pokud slavíš nebo "slavíš" se svou polovičkou, přeju lásku a pohodu vám oběma. 
Pokud jsi sám/sama, tak nezoufej. Romantický večeře si můžeme dělat kdy se nám zlíbí a růži kupovat i sami sobě. Jen tak, protože neni od věci dělat si radost ♡
Milujme se každý den, každou vteřinu.

S láskou a i na Valentýna s dobrou náladou,



Related Articles

15 COMMENTS:

  1. Jé jsi mě pobavila, je to fakt psané s nadhledem a velice čtivé:)


    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že to všichni (alespoň zatím) chápou tak, jak jsem to pojala:)
      Moc děkuju!

      Vymazat
  2. Pekne napísané..povedala by som, že až tak salámisticky.. :) Super haha.. aj som sa pobavila. Ja som tento deň trávila so svojou polovičkou, a to tak, že sme boli nakúpiť potraviny, lebo sme mali prázdnu chladničku..potom sme navarili, dostala som ružičku on čokoládu, urobil puding ja na vrch šľahačku a večer sme sa samozrejme ojedli do prasknutia, ale to takto robíme skoro vždy, keď nám vyjde spoločné voľno, takže to ani nebolo také valentínske.. :D

    Sledujem ťa

    www.sinnamona.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, to vám závidím!
      Já se zas přejídám sama, ale ve dvou je to lepší :D :(
      A děkuju za sledování a komentář:)

      Vymazat
  3. Dobře napsaný článek, autentický články mám nejvíc ráda.. jojo, taky jsem zastáncem toho, že je důležité umět bát šťastný sám se sebou, pak ostatní přijde rychle :) Já jsem slavila s přítelem, v restauraci se skvělým jídlem, dali jsme si navzájem sladký dárky, v restauraci jsem dostala růžičku. Překvapilo mě, že ne od něj, ptž kytky dostávám často jen tak, ale tak co, mnohem lepší kytka jen tak, než povinně na Valentýna že.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těší mě, že tě takovéhle články baví:) Také je čtu ráda:)
      A přesně. Dostat kytičku nebo nějakou sladkou maličkost mimo Valentýna je krásný gesto, protože pak je vidět, že to ten člověk bere trochu hlouběji než proto, že je Valentýn:)

      Vymazat
  4. Super článok, úžasne sa číta :)

    OdpovědětVymazat
  5. Páni! To je bomba! :D Opravdu mě baví jak má každý své iluze o romantice a vlastně úplně o všem. Je super číst názory a pocity jiných lidí a tohle je fakt pecka! :D

    http://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Používá technologii služby Blogger.