I'M TRYING OUT A NEW CAMERA

Krásné sobotní ráno!
Už nějaký ten rok plánuju koupi Olympusu (který už snad pořídím tohle léto) a svého taťku jsem jím nakazila taky. Před pár dny si (nám) pořídil Olympus Om-D E-m 10. Máme ho doma chvíli, ale zamilovali jsme si ho téměř na první pohled. Zaláskovala jsem se do zelené verze z limitované edice, která se prý moc neprodává, ale i taťka je za ní rád. Ať se neprodává dál, chceme být originální!

Vyrazila jsem fotit, abych vyzkoušela nějaké nové funkce a trochu se s ním naučila. Fotí krásně! Bohužel jsem vyrazila hned, co se mi schovalo sluníčko (zákon schválnosti) a krajina kolem nebyla zrovna fotogenická (oteplilo se a ze sněhu se stala břečka). Přeci jen přináším několik málo fotek z téhle mé okružní cesty, při které mi zmrzly ruce a tak jsem ráda i za to málo.

Btw. poslední čtyři fotky fotil táta, tak jsem si je půjčila, upravila a ukázala je tu 😬
Máš zkušenosti s Olympusem? Případně na jaký foťák fotíš (pokud fotíš)?
S láskou,

You May Also Like

12 COMMENTS

  1. Myslím, že se fotky povedly :) Nejvíc mě zaujala ta druhá a pak těch pár posledních, dokonalá zimní pohádka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju:)
      Letošní zimní pohádka se opravdu povedla!

      Vymazat
  2. Krásné fotky :) některé jsou jako z pohádky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Fotky jsou opravdu moc krásné! Olympus foťáku jsou celkově jedničky!

    https://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Fotky sa ti vydarili :) Sú krásne :)

    accessoriesforbeauty.com

    OdpovědětVymazat