In PHOTOS

DARKER & SHORTER | FEBRUARY 2K17

Ahoj ♡
Dneska jsem tu s fotkama na kterých je má maličkost. To je nezvyk, co?
Když tenhle blog začínal, stála jsem jako "modelka" jedné mé kamarádce, se kterou se bohužel nemáme možnost aktuálně vídat. Mou vášní se stalo focení a miluju stát za foťákem. Úplně jsem přestala vnímat, jaký to je usmívat se do objektivu nebo se snažit dostat co nejděsivější výraz. 

A teď jsem si to částečně zase vyzkoušela. Foťák jsem předala do rukou kamarádky z dětství, se kterou jsem už fotila << a vzniklo z toho pár fotek, kterými sama sebe doufám neztrapním.
Btw. konečně máš možnost vidět mé nové, tmavší a o dost kratší vlasy! Co ty na to?

Foceno na OLYMPUS OM-D E-M10 ⇣

Jak jsi na tom ty? Stojíš raději před nebo za foťákem? 😱
S láskou,

Related Articles

19 COMMENTS:

  1. Krásné fotky, moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  2. Si nádherná!! Mala by si sa pred fotoaparát postaviť častejšie! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježiš, to je od tebe moc milý:)
      No, nevím. Neumím se tvářit, nevím co s rukama, nohama a celkově mi to moc nejde 🙄

      Vymazat
  3. Krásna si,veľmi ti to pristane 😊👌

    accessoriesforbeauty.com

    OdpovědětVymazat
  4. Moc se mi líbí ta barva těch tvých vlasů, vážně ti to strašně moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné vlasy a tá farba ti veľmi pristane :)

    www.sinnamona.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju:)! Vážím si takových komentářů:)

      Vymazat
  6. Jsi strašně krásná!!!! ♥♥♥ Ty fotky jsou dokonalý! Mně osobně je jedno, jestli stojím za foťákem nebo před. Obojí so hrozně užívám! :D ♥

    http://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Používá technologii služby Blogger.