In PHOTOS

BACKSTAGE SHOW JANA KRAUSE

Krásné ráno!
Na tenhle článek jsem se těšila jako malá. Opět se jedná o zážitek v rámci školy a musím zopakovat to, co jsem psala na facebookové stránce. Jsem vděčná. Jsem vděčná za takové příležitosti a stejně tak za lidi, které kolem sebe v takových chvílích mám.
24.1.2k17 jsem odjela do Prahy, abych zjistila, jak probíhají přípravy a zkoušky Show Jana Krause. Tahle show se koná v Divadle Archa, kde jsme měli sraz s Martinem Benonim, který nás ve škole vyučuje kameru.
Povyprávěli jsme si o celém průběhu příprav a práce ohledně světel, kamer, zvuku, střihu, samotného Krause a samozřejmě jeho hostů.
Byli jsme na místě zhruba 5 hodin a celou dobu se něco připravovalo, zkoušelo a to jsme tam nepřišli na stavbu celé show, rekvizit a podobně. Neuvěřitelný, jak takový tým dokáže pracovat.
Po zkouškách kamer a příprav ohledně pozadí a všeho, co v televizi můžeme vidět přišel David Kraus s kapelou a zkoušela se písnička, která hrála v aktuálním díle.
Písnička se pokaždé předtáčí a do televize se pouští právě předtočená verze, což je proces na delší dobu a náročné to bylo i pro nás, jelikož slyšet jednu písničku (a ještě takovou) třeba 50x dokola znovu a znovu nebylo zrovna nejúžasnější.
Písničku i se samotným obrazem si štáb pustí a rozhodne se, kterou verzi použijí. Když je rozhodnuto, nastupuje samotný Jan Kraus, který zkouší i s kapelou svůj vlastní nástup, pak nástup každého z hostů a proberou se témata, o kterých se bude mluvit. Tohle všechno bez hostů, jen se štábem.

A aby jsme si toho neužili málo, dostali jsme se i do střižny, což je v tomhle případě "dodávka" za divadlem, která je plná obrazovek a tlačítek (velmi odborné Míšo) a tam se vše stříhá, upravuje, kontroluje a řídí.

Nejvíc ze všeho nás samozřejmě bavilo všechno fotit, natáčet a komentovat. Co nám ale udělalo opravdovou radost byla červená pohovka na kterou jsme si každý minimálně jednou sedl. Tahle pohovka je poměrně tvrdá, ale za to pohodlná! Nikomu se nechtělo vstávat.
Dnešní post není úplně povídací, ale mluvit o všem vlastně ani nejde. Rozhodně ne takhle přes blog. Ještě všechno dá se říct vstřebávám a protože se toho kolem mě dělo tolik, nedokážu dobře popsat, co se vlastně dělo 😬

Rozhodně jsem ráda, že máme takovéhle příležitosti v rámci školy, protože ne každému se podaří být někde, kde se děje něco takového a pokud by jsi náhodou měl/a možnost podívat se do zákulisí nějaké televizní show, zákulisí divadla nebo něčeho podobného, doporučuju tuhle možnost bafnout za pačesy a prožít si to na vlastní kůži!

Z takových "akcí" mám převážně videa a většinou všechno (právě včetně videí) postuju na snapchat, tak pokud by jsi měl/a zájem být toho alespoň trochu součástí, najdi si mě. >>kasparek69 << ♡
S láskou,



Related Articles

9 COMMENTS:

  1. Teda, to musel být zážitek! Závidím :)

    OdpovědětVymazat
  2. tak to musela byť srandaa. Aj ja chcem ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Závidím! Musel to být opravdový zážitek!!!! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Wow, tak to je boží :) musel to být skvělý zážitek :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tenhle článek jsem si strašně moc ráda přečetla, Show Jana Krause mám moc ráda a je to jeden z mála pořadů, co v televizi sleduju.. i když většinou se na jednotlivé díly dívám na Youtube, ale tak nevadí :D Každopádně to musel být fakt skvělý zážitek a je skvělý, že vám škola dává takovéhle příležitosti :)
    A konečně ti chci napsat komentář k článku Dear Blog 5, ale asi ten komentář napíšu sem v rámci tohohle komentáře, tak snad nevadí :) Ten článek jsem četla už když jsi ho vydala a moc mě zaujal, jen moje mysl je v poslední době stejně zamotaná jako je/byla ta tvoje a úplně jsem nedokázala zachytit myšlenky a něco napsat, každopádně ten článek je skvělý :)
    Tím, že třeba už nemáš tolik komentářů se nemá cenu trápit, hlavní je, že tady pořád máš spoustu čtenářek (mezi ně patřím samozřejmě i já), které na tvůj blog chodí moc rády a i když ti tu třeba už měsíc nezanechaly žádný komentář (ehm, třeba já), tak to neznamená, že by obsah tvého blogu byl nekvalitní, naopak mi přijde, že celý tvůj blog je neustále lepší a lepší a je jednoduše skvělý, moc ráda se sem vracím :)
    Jsem moc ráda, že studuješ něco, co tě baví a že ti to takhle krásně i jde :) Doufám, že jsi nakonec zvádla i dějiny českého filmu :)
    Moje mysl je momentálně zamotaná až moc, mám v ní tolik myšlenek, že je vůbec nedokážu zachytit, ale pořád je to lepší, než kdybych měla v hlavě prázdno, všechny ty myšlenky mi dávají pocit, že je to vlastně všechno v pořádku, protože bez těch všechny myšlenek bych to nebyla už já..

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc ti děkuju za tak krásný komentář!
      Je škoda, že lidi jako ty, kteří mají rádi nějaký takovýhle třeba pořad se nemají moc možnost dostat do zákulisí:( Ale tak třeba se to někdy povede nebo alespoň na samotnou show!

      A to co jsi napsala mi udělalo velkou radost! Samozřejmě si čtenářů jako jsi ty nejvíc vážím, protože vím, že se sem vracíte a zároveň jsou tu slečny (opět jako ty), co mají blog a mám ráda je číst ♥︎ Bohužel jsem také u tebe na blogu dlouho nezanechala komentář, ale až bude zase čas, počítej se spamy :D

      Dějiny českého filmu se mi znovu nepovedly. Ještě mám jeden pokus a při nejhorším si je mohu vzít do dalšího ročníku :D jsem hold smolař.

      A pokud jde o ty myšlenky....už se mi docela srovnaly, ale čas od času se ten bordel do mojí hlavy vrací a já nevím, co dělat. Stejně jako ty mám alespoň pocit, že třeba něco cítím a něco v té hlavě mám. Lepší než nemoct nad ničím přemýšlet. To by asi nebylo tak zajímavé....

      Jinak ti přeju hezký den ♡


      Vymazat

Používá technologii služby Blogger.