In DAILY THINGS

AŇA GEISLEROVÁ | P.S.

Kniha P.S. od Ani Geislerové je pro mě poměrně srdeční záležitostí, jelikož jsem si ji naprosto neplánovaně pořídila za zvládnutí maturity a to už před téměř rokem! Ten čas ale běží, že?

Jde o sbírku fejetonů, které Aňa psala pro módní časopis ELLE. Své deníkové zápisky psala skoro 5 dlouhých let pravidelně a v knize jsou i takové myšlenky, které nikde předtím nezveřejnila.
Máma, zesnulý otec, sex, těhotenství, manželství, práce, móda, životní styl, láska, dětsví nebo i celulitida, jídlo, alkohol a večírky. Tohle vše a mnohem víc se můžeš dočíst v knize P.S.

"Sedím tu u stolu s dcerou, která přesně podle reklamy mlíkuje svoje sušenky, a tak se jí ptám: "Stello, co je v životě důležitý?" A ona bez zaváhání odpovídá. "Oreo. Pipina. A klobouk na hlavu, Vaše Výsosti," říká ta malá žena s pusou plnou černých drobků. Ano, svět se točí kolem ní."
- z knihy "P.S."
 (rozbalený článek obsahuje SPOILERY) 
Kniha mne zaujala především svým obalem! Kupovala jsem ji hned jak vyšla, takže jsem o ní nečetla žádnou recenzi a nikde ji neviděla - až v obchodě. Smála se tam na mě z regálu a já ji musela mít ♡

Přebal má z tvrdých desek s gumičkou k uzavírání. Díky tomu je kniha vždy připravena na cesty a také díky tomu se stala mou oblíbenou knihou do batohu/kabelky.

Kniha obsahuje opravdu dokonalé ilustrace a není rozdělena na dlouhé kapitoly, jako jsem byla zvyklá u ostatních knížek. Tahle je rozdělena na první až pátý rok, přičemž každá část má několik podkapitolek, které mají zhruba 3,4 stránky. To se opět skvěle hodí při cestování. Třeba i na kratší cestu vlakem nebo během čekání na autobus.

Příběhy ze života jsou psané velmi vtipně, čtivě a některé dokonce chytnou za srdce. Myslím, že se Aňa snažila poukázat i na to, že i ona je jen člověk, matka, manželka, dcera nebo kamarádka a ne pouze veřejně známá osobnost.
Stejně jako všichni má i ona právo na zmatky, nedorozumění, trapasy a osobní život.
Nejvíc jsem se zamilovala do dětí, o kterých se Aňa v knize zmiňuje hodně často. Uvědomuju si stále víc a víc, jaké děti dokáží být chytré, vynalézavé a báječné. Někdy až nechápu, jak je kniha napsaná. Jak je domyšlená a přitom vlastně vůbec není, protože zápisky z deníků si hned tak neupravíme, jak se nám zlíbí. Jde o něco, co jsme v určitou chvíli přesně takhle cítili a chtěli napsat zrovinka tak, jak to teď čteme.

Čeho si také cením je, že jsou v knize volné, ozdobené listy na vlastní poznámky nebo myšlenky. Nevím, jestli je u všech, ale ve své knížce jsem našla malou záložku, která mi přijde hrozně roztomilá! Taková P.S. v mini vydání 😁

P.S. je kniha, kterou bych doporučila všem slečnám/ženám, kterým možná otevře oči, určitě je pobaví a navíc dokáže uklidnit, že v některých věcech/situacích (ať už v manželství, tak i v osobních trapasech) nejsou sami.
A ne. Nestačí mi přečíst si jenom jednou!

Znáš knihu P.S.? Četl/a jsi ji?
S láskou,





Related Articles

5 COMMENTS:

  1. Je zajímavé, jak jsme každý jiný :). Mě zas tahle knížka úplně irituje :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je zajímavý :D Ale je možný, že jak je jí všude plno ...

      Vymazat
  2. Tuto knihu znám již hodně dlouho a vždycky ten krásný obličejíček Aňy na mě koukal v té vitríně! Nevím proč jsem si jí nekoupila! Možná proto, že jsem si myslela, že je spíše pro starší typy žen. Ups. :D Myslela jsem si to asi špatně! Tak snad to napravím a pro ten roztomilý obličejík se brzy vrátím! :D ♥

    http://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Používá technologii služby Blogger.