THE REBELS (GIRLS) OUTFITS

Ahoj, ahoj!
Nejsem žádná fashion blogerka, ale rozhodla jsem se rozbít sníh za okny trochou barev. Inspirací mi byl film "Rebelové" a především outfity hlavních hrdinek.
Vyřádila jsem se a pozměnila několik outfitů, aby byly ještě o něco zábavnější.

Bugyna je jednou z nejvýstřednějších postav, kterou v Rebelech můžeme vidět. Její styl je bláznivý, ale přiznejme si - krásný.
Nechala jsem se inspirovat základními barvami, do kterých se obléká a tou jsou zelená s červenou. Aby byl outfit alespoň částečně jiný a přizpůsobenější dnešní době, zvolila jsem k outfitu kabelku s pusou, která na mě působí mladě (puberťácky), ale žensky.
Neskutečně se mi líbí šátky do vlasů a tenhle červený s puntíky je jedním slovem retro!

Makeup bych k těmto barvám volila nude, stejně jako Bugyna, která má například zelené stíny, ale k nim už pouze nude rtěnku. Rtěnku, kterou jsem zvolila já je od Macu v odstínu CRÈME D’NUDE.
Terezka ve filmu ztvárňuje jemnou slečnu a nejčastěji se obléká do pastelových barev. Právě těmito barvami jsem se nechala inspirovat v největší míře a osobně je mi její styl nejbližší.
Chtěla jsem se vyvarovat stylu ala "Barbie" a tak jsem růžovou zkombinovala s mind variantou, což je naprosto dokonalá a něžná kombinace.

Doplňky jsem volila jednoduché, jemné a perličky mi do doby 60.let naprosto sedí.
Makeup je stejně tak jemný, ale všimla jsem si, že tváře bývají růžovější, aby podtrhly takovou tu nevinnost a dodaly zdravější, mladší vzhled.
Julča bývá oblečená většinou všelijak ve stylu "co zrovna vypadne ze skříně" nebo alespoň na mě to tak působí. Hledala jsem podobné bílé šaty s puntíky, jaké na ní v Rebelech můžeme vidět a myslím, že se mi i povedlo najít hodně podobné, jen v modernějším střihu.
Problém nastal s jejími brýlemi, které k její postavě jednoznačně patří. Hledala jsem a našla. Nejsou stejné, možná ani podobné, ale k jejímu stylu podle mého pasují.

Co se doplňků týká, žádné jsem nevolila. Outfit je specifický už jen modrou kabelkou, která mě dostala (je opravdu nádherná)! A makeup bych v tomhle případě (už jen podle povahy) volila jednoduchý, nevýrazný a pro nehty to platí stejně tak.

Máš ráda film Rebelové?
Nechala by ses inspirovat retro stylem? Případně, která z hlavních hrdinek je ti nejbližší?
S láskou,


You May Also Like

2 COMMENTS

  1. Film mám ráda a moc se mi líbí i to oblečení :) Sama bych v tom ale asi nevyšla, už jen proto, že nejsem šatový typ.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to chápu:) Já jsem aktuálně do šatů zamilovaná a nejraději bych si jich koupila tak na každý den v týdnu jedny :D třeba se do nich taky časem zamiluješ O:)

      Vymazat