SHAY MITCHELL STYLE

Krásný den!
Tenhle článek mám rozepsaný od prosince 2015 a tak je na čase ho zveřejnit, no ne? 

Herečka, modelka, ale i módní ikona a má veliká inspirace! Připravila jsem si pro tebe několik kousků, které jsou jí inspirované.
Shay nosí hodně jednoduchá trička, košile a tílka, která obzvláštňuje bundičkami, cardigeny nebo vestičkami. Líbí se mi její kombinace jednoduchých kousků oblečení, která v celkovém outfitu vytvoří dokonalý, elegantní vzhled. 

Tílka nosí opravdu jednoduchá. Mnohokrát jsem viděla její kombinaci s kraťasy/džínami a košilí omotanou kolem pasu. Ta celému looku dodá efektivnější vzhled.

Kalhoty a šortky jsou v jejích outfitech zcela běžné. Dokáže vytvořit sportovní styl ale také elegantní s pomocí bot na podpatků.

Overal je jedním z nejpohodlnějších kousků oblečení, které v šatníku musíš mít! Stejně jako Shay, která vypadá dobře asi v každém, díky její postavě (a výšce především). - při výběru dávej pozor, aby na tobě overal nevypadal jako pytel. Jednoduše zkoušej, zkoušej, dokud nenajdeš ten správný typ!

Kožené oblečení na téhle krásce vídám velmi často. Ať jde o bundičku, vestičku nebo kožené šortky, vždy celý look doplní výrazným až křiklavým kouskem (tílko/košile). Jde o příjemné vylepšení celého looku, který by jinak vypadal přehnaně smutně.

Plavky Triangl si oblíbila nejen Shay, ale i velká spousta dalších. Bohužel se Triangl rozrostl v takovou masu, že pro ty, které se nechtějí přidat do "stáda", ale zároveň by chtěly do svého šatníku tyhle plavky zařadit, bude výběr těžký.

Jak se ti líbí styl Shay Mitchell ? Kdo je pro tebe největší inspirací ?

You May Also Like

8 COMMENTS

  1. Já ji teda moc nezkoumám, znám ji jen z PLL, ale podle toho, co píšeš, se mi její styl zamlouvá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já právě také skrz PLL, ale neskutečně se mi líbí a tak jsem jí začala sledovat na snapchatu, instagramu atd,...takže jsem si všimla, že je mi její styl hodně sympatickej:)

      Vymazat
  2. Shay mám moc ráda. A nejvíc jsem si jí oblíbila v PLL! :D ♥ Shay je moc krásná a závidím jí její výšku. :/ Jinak máš moc krásný blog a byla bych ráda kdyby ses podívala na ten můj. Budu ti moc vděčná. Jinak se na tvůj blog budu moc ráda vracet! S láskou JORIES
    http://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se na tvůj blog podívám:) A Ano, v PLL je božská!
      Děkuju:)

      Vymazat