WINTER MOOD

Ahoj!
Dnešní článek je psaný od půlky listopadu. Povedlo se mi z něj sestavit stručnější deník a myslím, že takových budu vydávat víc, jelikož zápisky z různích dní jsou mnohem záživnější než si sednout a napsat všechno v jednu chvíli. Rozhodně mě to alespoň baví!

Vánoční čas je pro mě tím nejkrásnějším. Jako malá jsem se těšila na Ježíška a dárky. Také na stromeček a cukroví. Do dneška mi zůstala radost ze stromečku, ozdob a samozřejmě láska k sladkému. Před pár dny mi město, kde aktuálně bydlím splnilo jeden z mých snů a to tak, že ozdobilo ulice světýlky a ozdobami. Ještě ve středu 16.11. jsem smutně bědovala, kdy asi rozsvítí město a druhý večer se nestačila divit tomu, co se (ne)stalo. Dny splněných přání očividně přichází.
A je to tu! Vánoční stromeček na svém místě a je překrásný! Viděla jsem už dva. Obě (má) města jsou připravena na Vánoce a já se nedočkavostí třesu. Už aby svítily, protože pak teprve začíná ta pravá vánoční atmosféra a s ní i opravdová sváteční nálada.


Dárky. Už bych měla začít shánět balící papír, taštičky a nejpodstatnější dárky pro rodinu a kamarády. Možná nejsou tím nejdůležitějším bodem Vánoc, ale bez nich je to smutnější. Dělat někomu radost, to je moje a zvlášť o vánocích, když je ten čas splněných přání.

V neděli 27.11. jsem prvně viděla svítit vánoční strom na náměstí. Bohužel jsem nezvládla dorazit na ten v Praze, ale doufám, že se na něj ještě stihnu dojet podívat.
Momentálně je 30.11. a vyšel první vánoční článek. Zachvíli jdu nakupovat první dárky. Uteklo to rychle. Ani jsem se nevzpamatovala z konce léta. Ten čas je stále a stále rychlejší.
A tak jsem měla první letošní trdelník! Ňam, ňam!

Jsou za námi čerti a prvních pár dní, kdy opravdu mrzlo! Když jsem vylezla ven a viděla zmrzlou přírodu a celý okolní svět, docela jsem se rozplývala blahem, ale na druhou stranu...ta zima! Ta zima mě dostává. Nějak ji nezvládám. Já. Já zmrzlík!

Mám chuť na vánoční pohádky, deku, horký čaj a cukroví. Už mě žene vpřed jak to utíká. Možná až moc, protože po prázdninách mě čeká zkouškové a jelikož jsem v prvním semestru, mám strach.

Plesová sezóna je tu a několik mých kamarádek čeká jejich maturitní ples! Teď už jen vzpomínat na to, jaká byla příprava mého plesu a co se všechno nepovedlo! Btw. držím palce, holky moje <3
A jak jsi s vánoční náladou na tom ty?
S láskou,






You May Also Like

4 COMMENTS

  1. skoda, ze si nedala aj nejake fotky :(
    Pozyvam na luxusnu vianocnu GA o Lancome, Biodermu a Dermacol. Tu:http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/12/narodeninova-ga-lancome-bioderma.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. původně fotky byly, ale nějak se mi nelíbily :/ možná je ještě dodám:)
      Děkuju za pozvání:)

      Vymazat
  2. Moc se mi tenhle koncept článků líbí :) Já vůbec nemám čas uvažovat nad svátky a těšit se, protože letos se to ve škole sešlo hodně blbě a píšeme všechny zápočty najednou. Zítra je naštěstí poslední a pak se konečně budu věnovat nějakým vánočním přípravám :) Stihla jsem se už podívat na Staromák, ale nějak pro mě ta atmosféra neměla to správné kouzlo. Možná to bylo tím, že to bylo teď pár dnl zpátky jak bylo docela teplo a ty davy lidí už mě unavují. Ale věřím, že ta správná atmosféra ještě přijde :) A přesně jak píšeš, správné zimní počasí je krása, jenom ta zima samotná je otravná :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ti přeju, aby ti zápočty dopadly dobře! Snad už na tebe Vánoce sednout :D a odpočineš si:) Mě zápočty (alespoň ta velká a těžší většina) čeká v lednu, takže zase nebudu mít skoro žádné Vánoce, jelikož je strávím nad učením.....
      hodně štěstí! <3

      Vymazat