OUTFITS UNDER THE CHRISTMAS TREE

Ahoj!
Dnešní post je jeden z vánočně laděných a tentokrát jsem se zaměřila na outfity pod vánoční stromeček. Důležité je pohodlí, což je jasné. Nikdo nechceme sedět v nepohodlných jeansech u sváteční večeře a rozepínat knoflíky k uvolnění napáplého pupíku.

Pokud i tak nechceš šaty nebo sukně, vzít si můžeš ve své podstatě i tepláky, pokud tolik neřešíš tu sváteční náladu. Někdo se hold nepotřebuje fintit. Není to tak důležité jako samotná atmosféra.



Existuje veliká řada oblečení s vánočními motivy, ale upřímně mám raději svetry než kalhoty. Asi proto jsem do jedné kombinace zvolila obyčejné černé tepláky a jednoduchý - přesto vánoční svetr.

Jednoduchý (možná až nevánoční) outfit lze oživit výraznějším líčením. I pokud nejsi příznivcem tmavších rtů a kouřových stínů, zkusit se má vše a jednou, dvakrát za rok? Proč ne?
K Vánocům mi dokonale pasuje červená. Také proto jsem další kousky zvolila v červených barvách.
Šaty jsou ženské, sexy a slavnostní. Vše, co chceme mít.

Miluju Vánoce a vánoční motivy, ale všeho moc škodí. Volila bych proto oblečení s vánoční tématikou, ale doplňky obyčejné a naopak.
Můžeme se vymódit jak chceme, ale okolí je ještě důležitější! Udělat si pohodu s polštáři, dekoracemi, horkou čokoládou/čajem/kávou a nebo čímkoli, co dělá domov domovem.

V čem plánuješ jít ke stromečku ty?
S láskou,

You May Also Like

7 COMMENTS

  1. Taktiež milujem vianočné motívy, hlavne na vankúšikoch ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Já oblečení nijak neřeším, slavíme na chalupě, kde není zrovna vedro na šaty a jako rodina na to zkrátka nejsme zvyklí. Ale docela se mi líbí se hezky upravit na tento večer, takže jednou bych to ve svojí vlastní domácnosti ráda zavedla :) Oblečení s vánočními motivy nemám, ale nějaký svetr bych brala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já také snad žádné vánoční motivy na oblečení nemám, ale chtěla bych :D
      A na Vánoce mám ráda pohodlí, ale když rodina neustále něco fotí, snažím se i trochu zkulturnit :D :)

      Vymazat
  3. Vždycky si vybírám, většinou něco elegantního, ale i pohodlného :)
    Ejnets in Lisboa

    OdpovědětVymazat
  4. Juuu a viděla jsi vánoční pyžámka v Etamu a F&F? Jsou TOP ! :)

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. neviděla, ale do F&F určitě zajdu! Děkuju za tip! <3

      Vymazat
  5. Tepláky bych si tedy ke svátečnímu stolu nevzala. Na Štědrém dni se mi líbí i to že je důvod se svátečně obléci, ale tak to je asi na každém z nás.

    NEPLECHA NA PLECHU

    OdpovědětVymazat