In LIFESTYLE

NEW IN | BLACK FRIDAY 25.11.2K16

Ahoj všichni!

Dneska bych se ráda podělila o dvě objednávky ze dvou různých e-shopů.
Prvním z nich je Aktin, z kterého jsem objednávala po druhé. Post s prvním nákupem mám napsaný, ale jelikož mám pár produktů doma a na intru, je těžké vše nafotit, proto ho přesouvám na dobu neurčitou. Jak asi víš, dala jsem se do zdravějšího životního stylu a ve snaze udělat pro své tělo zase něco trochu víc, pořídila jsem si zdravější mlsání, díky kterému se teď budu (doufám) cítit lépe.
Prvním produktem, který jsem chtěla zkusit dlouhou dobu je Rawtella. Upřímně jsem velkou milovnicí Nutelly a hledala jsem něco trochu výživnějšího, protože nevím, zda je horší samotná Nutella nebo její náhražky v každém druhém obchodě s potravinami. Jsem na ni moc zvědavá!


Druhou a zároveň i poslední dobrotou je PeanutButter, které jsem poprvé ochutnala v Anglii. Bylo to takové to, které lze sehnat i u nás v Lidlu a musím říct, že jsem byla mile překvapena na to, jak jsem se do té doby arašídových másel bála. Sice to není potravina, po které bych sahala často, ale na toasty s již zmiňovanou Nutellou je parádní!
Sleduji spoustu instagramových účtů, kde slečny o tomto másle básní jedna za druhou a tak jsem si řekla, že asi bude stát za zkoušku. A jestli mě zklame, budu hodně nešťastná!

Přesunu se k MyProteinu, s kterým je má první zkušenost opravdu zkušeností první. Poměrně mě udivila aktivita lidí z e-shopu. V komunikaci nic nevázne a byla jsem stále informovaná o objednávce. Za mě velké plus celému kolektivu z MyProtein! Btw. přišla krásná, vánoční krabice.
Už jsem se asi dostala do fáze, kdy mě stále více lákaly proteiny (nejen vzorečky) a tak jsem si hned dva koupila. Jeden je bez příchuti. Chci je hlavně do vaření sladkých jídel a tenhle mi připadá jako fajn věc, pokud je připravovaný dezert sladký dost a není třeba do něj cpát ještě ochucený protein.
Druhý protein je s příchutí čokoládo-ořechovou, což je docela klasika mezi proteiny obecně.
A poslední, po čem jsem pokukovala byly různé doplňky jako vitamíny. Hlavně teď při chladném počasí je třeba doplňovat vitaminy a jelikož si momentálně nemám jak připravovat smoothie a ovoce mi asi nestačí, rozhodla jsem se vyzkoušet denní vitamíny. V balení je 60 tablet a určitě čekej nějaké shrnutí o tom, jestli pociťuji nějaký rozdíl při užívání a tak podobně.
Co sis posledního kupoval/a ty?
Máš zkušenosti s proteiny (případně se stránkami, ze kterých jsem nakupovala)?
S láskou,


Related Articles

1 COMMENTS:

Používá technologii služby Blogger.