NEW IN | AKTIN.CZ

Už je to nějaká doba, co jsem objednávala přes Aktin.cz, ale nenapadlo mě nafotit produkty a dát je na blog. To jsem celá já. Tak či tak je tu další new in a doplňky stravy od aktinu!
Produkty z e-shopu vybírám podle recenzí, které jsou pod každým produktem. Hodí se především při výběru nových příchutí. Doufám, že brzy vyzkouším další a budu si při výběru jistější.

Asi nejvíc koukám na bezkalorické sirupy, protože mají lákavou nabídku a jako milovnice sladkého mám radost, že existují zdravější varianty. Na zkoušku jsem vybrala příchuť butterscotch.



Dalším pomocníkem je dochucovadlo s příchutí čokoláda/arašídové máslo.

A přichází to asi nejzajímavější a to proteiny. Aktuálně jsem naprostým začátečníkem, jelikož na tom nejsem finančně tak dobře, abych si mohla dovolit kupovat kilové proteiny za x set korun. (Což se na malou chvilku změnilo a já si na černý pátek dopřála pořádnou nálož proteinu). Na zkoušku jsem objednala 4 vzorečky různých příchutí, abych zjistila, jaká mi bude vyhovovat nejvíc. Tohle se mi na aktinu líbí. Můžu koupit vzorečky a následně velká balení, u kterých už budu vědět, že je využiju. (Hah. Nakonec jsem koupila velká balení i bez ochutnávky vzorků.) Zatím jsem se ještě neodhodlala, ale až se dostanu do pravidelného cvičení a pravidelného/zdravějšího stravování, chtěla bych proteiny obohacovat jídelníček.
První protein, který přišel je s příchutí čokolády a kokosu. Druhým proteinem je banán. Třetí protein je s příchutí čokoláda a lískové oříšky a poslední má příchuť čokolády se sezamem.
Asi je na první pohled vidět, že jako milovnice sladkého a čokolády sahám po náhražkách čokoládových produktů, abych ozkoušela, jak moc můžu mlsání nahrazovat. Určitě budu psát samostatné recenze na jednotlivé produkty a co nejdřív budu objednávat další. Sama jsem nesmírně zvědavá, jelikož mě baví zkoušet nové věci a pokud jde o jídlo (ještě v téhle formě) jsem nadšená!

Máš zkušenost s aktinem? Jaký produkt by sis objednal/a?
- pokud ze stránky objednáváš, poradíš mi něco, co bych měla vyzkoušet? / díky za tipy!

You May Also Like

2 COMMENTS

  1. Posldní dobou hodně posiluji a cvičím, a tak mi článek o protejnech byl hodně užitečný:)
    Jinak máš krásný blog a byla bych moc ráda, kdyby ses podívala na ten můj.
    http://allaboutsyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen tak dál! :)
      A moc ti děkuju! Podívám se i na ten tvůj:)

      Vymazat