NEW IN | 5.12.2K16

Po posledním nákupu v drogerii jsem se nějak zamilovala do kosmetiky tak, jak už dlouho ne. Maluju se hodně zřídka, protože si raději zacvičím a v klidu nasnídám než abych na sebe dávala makeup. Navíc chodím ze školy pozdě a jsem pak akorát otrávená, když už chci jít spát a vzpomenu si, že mám ještě makeup a ten musí dolů!
Dala jsem si takovou challenge, při které si chci navyknout na rtěnky. Nenosím je, nesluší mi = nejsem na ně zvyklá. I nude rtěnka mi nesluší, alespoň tak to vidím já. Ale, miluju je.

Vydala jsem se do DM pro makeup od Rimmel, na který jsem měla kupon, což byl snad první kupon, jaký jsem kdy využila. Makeup jsem potřebovala, hlavně teď na zimu. Ten, který mám bych mohla mít o trochu světlejší (snad nikdy jsem nebyla světlejší)...
Konkrétně jde o Match Perfection s SPF 20 v odstínu 100 ivory. A zaplatila jsem za něj 149 korun českých z původních 249 korun, takže pokud máš kupon, určitě ho využij!
To byc nebylo mé nové já (bez gelových nehtů), abych si nekoupila lak na nehty. Už při mém posledním nákupu mě uchvátily ty od Trend It Up a konkrétně jeden z řady Metallic Dust v odstínu 040, protože tuhle barvu miluju! A vždycky, když vidím slečny, co mají takové nehty, jsem unešena.
Stojí 70 korun, což bych dřív do laku asi nedala, ale za to má obsahově 11 ml a to je na lak dost.
Dalším lakem, který mě zaujal víc než dost byl 010 z řady Soft matte. Z téhle řady mají ještě červený a bílý a oba bych chtěla do budoucna vyzkoušet, ale napřed chci zjistit, jestli je opravdu matný. Pokud nebude, tak je nepotřebuju. Za to tahle růžová barvička mě dostala, takže i kdyby nebyla matná (budu trochu zklamaná), ale určitě ji využiju. Stál mě také 70 korun českých.
A došla jsem až k rtěnce. Opět od značky Trend It Up a nemohla se rozhodnout. Každá z nich je unikátní a všechny bych je chtěla! Jenže tolik peněz nemám. Musela jsem vybrat jednu jedinou. Nejvíc mi vyhovovala matná verze v odstínu 430. Je to nafielovělý odstín, který snad využiju.
Na fotkách se tváří hodně do červena nebo růžova, takže pokud můžeš, podívej se na ni v drogerii.
Vyšla mě na 65 korun českých, což je podle mě super cena, tak věřím, že bude dobrá.
A jsme u Rossmana. Tam jsem sáhla po korektoru od Catrice. Chodila jsem kolem něj jak je rok dlouhej a nebyla schopná si ho za 100 korun koupit. Konečně ho mám a zatím jsem moc spokojená. Vzala jsem ten nejsvětlejší (i když, jako by bylo z čeho vybírat) v odstínu 010 Porcellain.
Došlo mi, že bych se měla starat o rty, zvlášť v zimě. Nikdy jsem na mazání nebyla (to jen někdy mě popadlo mazací období, které trvalo krátce) a tak jsem si řekla, proč nekoupit ty zlevněné balzámy od Labella? Na Labello slyším chválu ze všech stran a neuvědomuju si, že bych někdy tyhle balzámy měla. Možná ano, ale už si to nevybavím. Tak či tak, nakonec (po dlouhém rozhodování) se mnou odešel tyčinkový balzám z řady Hydro Care s SPF 15. Zlevněný mě vyšel na nějakých 50 korun.
Když už jsem byla u slev a Labella, pořídila jsem si od něj ještě máslo na rty s příchutí malin, které je hodně populární. Vyšlo mě také na nějakých 50 korun českých po slevě, takže pokud jsou ještě v Rossmannovi akce na Labella, zaběhni si pro ně a ušetři pár korunek.
Jak jsi na tom s balzámy ty? Hydratuješ rty nebo zapomínáš?
Co sis posledního z kosmetiky odnesla domů?
S láskou,

You May Also Like

6 COMMENTS

  1. Catrice korektor je naprosto TOP. řekla bych, že nejlepší z nejlepších! Vzhledem k tomu, že hrozně trpím na tmavé kruhy kolem očí, tak bez korektoru prostě ven z domu vyjít nemůžu...
    Trend it up laky jsou moc hezké, zatím žádný nemám, ptž jsem si dala lakovou nákupní stopku (mám jich tak 100 :D )


    ...Instantní krása//Vánoční Giveaway...

    OdpovědětVymazat
  2. Tenhle makeup od Rimmel muluji! To platí i pro balzámy od značky Labello.

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem zrovna nedávno to máslo dodělala, měla jsem vanilku. Měla jsem ho snad rok a už mě pak vůbec nebavilo a navíc mě mrzelo složení. Co ho ale nemám, moje rty se dost zhoršily a jen balzám Yves Rocher mi asi nestačí, takže si ho možná koupím zas nebo budu pátrat po stejně funkční, ale složením lepší verzi. Vysouvací Labello je taková klasika, ale dlouho jsem žádné neměla. Moc se mi líbí ten růžový lak, ale zrovna matnému efektu jsem moc nepropadla a laků mám doma už spoustu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda složení jsem vůbec nezkoumala :O nějak na tohle zapomínám :D Takže si ho asi nechám uniknout, abych nebyla zklamaná..
      To mě se naopak matné laky moc líbí!:) Ale chápu, že nejsou pro každého:) Tak se určitě koukni po dalších od téhle značky, myslím, že si vybereš:) A laků není nikdy dost :D

      Vymazat