In DAILY THINGS

MY FAVOURITE CHRISTMAS FILMS 2K16

Krásné vánoční ráno 


Když už jsou ty Vánoce a zima, proč si nepřipomenout vánoční filmy na které se ráda dívám i mimo Vánoce? O to větší je důvod o nich psát, když se letos na téměř žádný sama nepodívám. Učím se na zkouškové a k jedné ze zkoušek musím zhlédnout 50 českých filmů ze seznamu, který nám vystavila škola. Achjo. Přijde mi, že ať se dívám na kolik z nich chci, není jich o nic méně....
Doufám, že se za mě na nějaké z toho mého seznamu podíváš!
Sám doma je taková klasika, že je snad nemožné uvažovat nad někým, kdo ho neviděl. Možná se nemusí líbit všem, ale já se na něj ráda podívám i v létě :) Proč taky ne, že?

Rolničky, kam se podíváš je jeden z mála řekla bych skoro originálních filmů, které rozhodně neurazí. Tento rodinný snímek je o otci, kterého hraje Arnold Schwarzenegger, jehož syn má jedno velké (dětské) přání a on se mu ho snaží splnit. Zasměju se vždycky :)

Vánoce naruby. Tak k téhle komedii nedokážu dodat ani trochu, protože ji jednoduše miluju! Nedavno ji dávaly v televizi, tak jsem se musela zachumlat do deky, dívat se a smát.

Kdo by neznal Grinche? Podle mě asi nikdo. Další ze skvělých klasik, která si mě získala už dávno a vždycky se k ní budu s radostí vracet a to nejen o Vánocích! Taky ho máš tak rád/a? :)

Na Karlíka a továrnu na čokoládu se dívám stejně nejraději v zimě. Vždycky mě nabudí a to hlavně v chuti na čokoládu! Přesně tenhle film může za to, že nejsem jak holky z časopisů!

Vánočního skřítka jsem viděla naposledy minulý rok. Možná ho ne každý viděl, takže pokud jsi mezi těmi, co ho ještě nesledovali, určitě se podívej :) Stojí za to!
Je o chlapíkovi, kterého jako malého odvezli na Severní pól, ale svou výškou začíná vyčnívat z řady skřítků. Proto se vydá hledat pravého otce do New Yorku a umíš si asi představit, jak to dopadne, když mezi lidi a ještě do velkoměsta přijede "skřítek", který je tak trochu mimo?

Velká vánoční jízda je pohádka, kterou jsem viděla prvně nedavno a musím říct, že se docela povedla. Pobavila mě a je dost rozkošná, díky některým postavičkám. Za mě určitě můžu doporučit :) Dokáže vánočně naladit pro ty, kteří si třeba ještě nepřipouští, že jsou Vánoce opravdu tu!

Polární Expres. Další z oblíbených klasik. Je možné překonat takovéhle filmy něčím dalším? 

A konečně to pravé animované! Ledové království se stalo hodně oblíbenou pohádkou a upřímně, miluju ho :) Už, když prvně vyšlo jsem ho musela vidět a jak jinak než že jsem se zamilovala!

Doba ledová je jednou z pohádek, na kterou všichni koukáme ať je zima nebo ne. Jde o něco, co mě zabaví na dlouhou dobu a miluju humor takových pohádek. Jednoduše neomrzí :)

A jaké vánoční filmy/pohádky máš rád/a ty?
S láskou,



Related Articles

2 COMMENTS:

  1. To je skvělý nápad a bezva inspirace na chladné zimní večery s dekou a kakaem! :D :) Spoustu filmů z tvého seznamu moc dobře znám, jsou super ♥ naopak třeba Velkou v. jízdu jsem neviděla, nevypadá to špatně. :) Jinak bych za sebe možná ještě přidala, pokud je nějaká nostalgická chvilka, českou Popelku a pak i Mrazíka :D taky taková klasika. Ale přiznám se, že poslední roky jsem snad ani žádný vánoční film neviděla, když nepočítám Ledové království :P ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mmmm, kakao :D <3
      Já sem právě žádné české pohádky nedávala, jelikož na ně nekoukám :D mám to bohužel tak, že české filmy/pohádky já nee.
      O to větší výzva je teď vysoká, jelikož studuju filmovou školu a díky té zjišťuju, jak skvělé filmy v česku máme:) Ale o vánocích hold mi nějak nejde koukat na české filmy/pohádky.
      A já se přiznám, že vidím víc vánočních filmů v létě než v zimě :D

      Vymazat

Používá technologii služby Blogger.