RIVAL DE LOOP YOUNG #37 TIME FOR TAUPE

Krásné zimní ráno :)

Konečně se na blogu objevuje recenze na lak pro mě nově objevené značky Rival De Loop Young v odstínu #37 time for taupe, který seženeš v prodejně Rossmann za 40 korun českých.

Lak má plochý štěteček, který se ke konci rozšiřuje (tvar podobný kapce) - širší. Dobře se mi s takovými štětečky pracuje a lakování je díky nim o něco rychlejší.
Konzistenci má tak akorát, takže se bez problémů roztírá a zároveň nikam neutíká. Musím říct, že zasychá poměrně rychle, což mě i trochu překvapilo. Čekala jsem, že budu čekat déle.


při první silnější vrstvě kryje. Samozřejmě podle toho, jaké množství na nehet naneseš, ale stačila by jedna. Pro jistotu přetírám i vrstvou druhou - to je vždy lepší.
Po nanesení a zaschnutí lak zmatní. Tenhle lak je první matný, který mám a jsem s ním spokojená. Bohužel není tak matný, jak bych si asi představovala, ale je spíš matný než lesklý.

Odstín mi vyhovuje. Perfektně se hodí hlavně na podzim/zimu. Jde o šedivou barvu s fialovým podtónem. Vytváří krásný, skoro až mrtvolný/zimní efekt a to se mi moc líbí.

Výdrž je průměrná. Během pár dní se začne olupovat. Já s ním druhý den po nalakování hrála bowling a to už se mi trochu z krajů nehtu sloupal, ale skoro nepatrně, což mu nedávám za vinu.
Tenhle lak bych ohodnotila velmi kladně. Objemově má 9 ml, což je poměrně dost, oproti jiným malým (a i dražším) lakům. Určitě není mým posledním od již zmiňované značky a pokud hledáš lak s dobrou výdrží i kvalitou za skvělou cenu, poohlédni se po něm.

Znáš Rival De Loop Young?
Máš od téhle značky nějaký lak na nehty? Případně, který lak tě v poslední době natchl nejvíc?

You May Also Like

6 COMMENTS