In COSMETICS

KRÉM NA RUCE | DOVE DERMA SPA

Krásný den!

Dneska to bude recenze na produkt, který je v zimě hodně důležitý, ale zároveň dost podceňovaný. Řeč je o krému na ruce. Sama mám období, kdy se mažu každé ráno a každý večer a pak přijde mnohem delší obodobí, kdy mazání vynechávám. Vím, že je to špatně, ale věřím, že nejsem sama.

V DM jsem viděla novinku značky Dove a spousta blogerek o ní psala na svých stránkách. Bohužel mi přišly produkty poměrně drahé a znám hned několik produktů na tělo, které mi stačí za mnohem přijatelnější cenu. Ale, jako by to tak mělo být (jistě, jistě) jsem jednou narazila na slevu, která zahrnovala produkty značky Dove. Využila jsem ji a sáhla po krému, který původně vyšel na 100 korun a já ho měla za 50. No není to super?


Novinka DermaSpa by měla obsahovat zvlhčující složky, které působí uvnitř buněk a mají zanechat pokožku hydratovanou. Dove DermaSpa zahrnuje čtyři kolekce: Goodness³, Uplifted+, Youthful Vitality, Summer Revived a navíc vysoce hydratační krém na ruce Intensive přičemž každá kolekce má za úkol pomoci jinému typu pokožky.
Konkrétně Youthful Vitality je především pro navrácení pružnosti a obsahuje sérum, které kůži napíná a obnovuje. Voní po malinách a mandarinkách, což je kombinace do které jsem zaláskovaná! Celou vůni by měla doplňovat vůně růží, pelargonie, karafiátu a makadamiového oříšku. Navíc ještě působí s vůní vanilky a santalového dřeva, takže jde zřejmě o fantazii.
Samotný vnitřek je hodně zvláštní. Má příjemnou, jemnou konzistenci, která se pěkně roztírá. Jak už jsem psala na začátku, voní překrásně! Když ho roztírám po kůži, chladí a působí svěže. Co mě překvapilo je to, že se zdá být vodový. Asi mě nepochopíš, ale mám pocit, jako bych si na kůži dávala krém s vodou. Až tak je unikátní. A je to moc příjemné.
Na druhé straně ho rozetřu a on se změní na něco, co připomíná pudr. Nechápu, nevysvětlím, ale miluju! Parádní je to, že se rychle vstřebá a i když se zdá zpočátku mastnější, za pár chvilek o něm nevím. Ruce jsou po něm hydratované a hebké na dotek.
Stačí ho trocha, tudíž vydrží hodně dlouhou dobu, řekla bych. Obsahově má 75 ml a obal vypadá jednoduše, ale příjemně a hezky. Určitě je to jeden z těch produktů, na které se hezky dívá, takže do kabelky úplně super věc. Za mě ho můžu jedině doporučit!

Zkoušela jsi novinku od Dove?
Případně jaký produkt téhle značky máš ráda?
S láskou,

Related Articles

0 COMMENTS:

Okomentovat

Používá technologii služby Blogger.