FIT BANANA MUFFINS

Hezkou sobotu přeju!
Dneska jsem si připravila recept na zdravé muffiny pro milovníky banánů (jako jsem já). Jsou jednoduché a dělala jsem je prvně. Nad ty nezdravější, které obyčejně peču sice nemají, ale pokud si chceš dopřát zdravější mlsání, směle do nich!

100 gramů vloček
1 vejce
50 ml mléka
1 banán
půl lžičky skořice
půl lžičky kypřícího prášku

několik koleček banánu na dozdobení
javorový syrup
tvaroh/bílý jogurt
Všechny ingredience smíchám dohromady a do forem na muffiny vyskládám 6 košíčků. Košíčky naplním směsí a dám péct do trouby na 180 stupňů po dobu 20-ti až 30-ti minut. Já pekla 30 minut a i tak vypadaly nedopečeně. Pekla jsem je dalších 10 minut, ale to už byly moc, takže by těch 30 minut asi stačit mělo. Samozřejmě závisí na troubě a tak podobně. Snad budeš úspěšnější!
Zkoušel/a jsi někdy banánové muffiny?
Máš nějaký recept na zdravější variantu muffinů? -pokud ano, budu ráda za tipy!
S láskou,


You May Also Like

2 COMMENTS

  1. Vyzerajú jednoducho, čo je pre mňa super, tak možno niekedy vyskúšam :)

    OdpovědětVymazat