ESSENCE THE GAL NAIL POLISH #33 WILD WHITE WAYS

Dnešní recenze je díky doporučení laku na nehty značky Essence v odstínu #33 wild white ways. Seženeš ho například v prodejně Rossmann, kde jsem ho koupila i já za 45 korun českých.

Je z řady Colour intensifying base >> označení sedí naprosto skvěle. Ale k tomu až zachvíli...

Lak má plochý, hustější štěteček, který ne všem vyhovuje, ale nadruhou stranu je s ním lakování rychlejší. Bohužel neodvede tak precizní práci, což mě až tak nevadí a upřímně ho mám moc ráda.
Konzistence laku je hutnější a lakování s ním mi připomíná natírání temperou. I díky tomu, jak se chová na nehtech. Mě to tedy vůbec nebaví, ba naopak.

Zasychání trvá průměrně, nic hrozného.
Co mě ale doopravdy zaskočilo je výdrž. Lak zůstal tak, jak zaschl a neotloukal se minimálně týden. Až po zhruba 8mi dnech se začal někde na koncích nehtu jemně loupat, takže dávám jedničku!
Při první vrstvě kryje, ale jako u všech laků dávám vrstvy dvě. Vždycky to hned vypadá o něco lépe.

Dlouho jsem hledala bílý lak a nenašla takový, který by byl opravdu bílý a zakryl celý nehet tak dobře, jako tenhle. Je úžasný a nemůžu se na něj vynadívat. Asi proto, že mám konečně bílý lak a je to pro mě velký nezvyk. Opravdu můžu doporučit! Za tu cenu je skoro jako zdarma.
Objemově má 8 ml, což není nejhorší a snad nějakou dobu vydrží. I když, určitě si brzy do rezervy pořídím nový, abych měla jistotu, že nedojde. Ano, až tak se mi líbí!

Pokud hledáš bílý lak, co bude opravdu bílý za moc dobrou cenu s velkou výdrží, sáhni po tomhle.

Zkoušela jsi tenhle lak?
Máš nějaký oblíbený lak na nehty od Essence?
S láskou,


You May Also Like

2 COMMENTS

  1. Tenhle lak mám a naprostá spokojenost. Ještě mám bílý od NYC a Rimmel, ale tento jednoznačně vede!

    OdpovědětVymazat