CHRISTMAS FILMS I WOULD LIKE TO SEE

Krásné zimní ráno 


Po vánocích už možná je, ale nic nebrání tomu, kouknout na další filmy s vánoční tématikou. Vždyť zima ještě není zdaleka u konce a jak víc si zpříjemnit den než dobrým, vánočním/zimním filmem?
V minulém filmovém článku jsem psala o tipech na filmy a pohádky, které se mi líbí a v tom dnešním ti poodkreju ty, které bych chtěla vidět, jelikož o nich vím, ale ještě jsem je sama neviděla.


Vánoční koledu si plánuju pořídit i jako knižní verzi a upoutávky na tuhle pohádku jsem viděla už dávno. Bohužel jsem ji ještě neviděla, tak snad to tenhle rok stihnu napravit!

Noční můra před vánocemi je jeden z animáků/muzikálů/loutkových a rodinných fantasy filmů Tima Burtona. Jeho snímky mám moc ráda a určitě od něj každý něco málo viděl. Mám ráda (a to i o vánocích) Mrtvou nevěstu a k tomuhle filmu se letos doufám také dostanu.

S Timem Burtonem se dostáváme až k Ukradeným Vánocům na které doufám přijde řada také!

Vánoční prázdniny jsem z části viděla, ale určitě ne celé. Jen to, na co jsem se podívala mě pobavilo natolik, že je opravdu potřebuju vidět. Určitě to bude jedna z těch bláznivých komedií na které nebudu moci dát dopustit.
Rodina si jede pro vánoční stromeček a táta rodiny chce zažít Vánoce, na které nikdo nezapomene. Ostatní pomáhají, ale nejsou radostí bez sebe. Bohužel se vše nedaří tak, jak tátík chce.

Jsem možná jediná na planetě, která neviděla Lásku nebeskou, ale mám to (většinou) tak, že když je kolem nějakého nového filmu "halo" nedívám se na něj už jen z principu, i když bych moc ráda. Láska nebeská sice není zas tak úplně nová, ale přijde mi, že třeba minulý rok a ještě letos na ní koukalo na můj vkus až moc lidí, co to všude možně sdíleli a já se k jejímu puštění nedonutila. Tak třeba letošní Vánoce, co já vím!

Přežít Vánoce. Komedie o tom, jak si Drew pronajme na Vánoce náhradní rodinu. Přijde mi, že jsem možná kousek kdysi dávno viděla, ale určitě se podívám!

Čtvery Vánoce. Jeden šťastný pár, čtveřice rozvedených rodičů a Vánoce rozdělené na čtyři díly. Sváteční den se rychle vymkne kontrole a nastává opravdický vánoční blázinec.


Santa Claus má tuším tři díly a asi stojí za to je všechny vidět. Tak snad bude Santa takový, za jakého jsem ho do téhle doby měla!


Šťastný Nový rok nebude asi (podle názvu) úplně vánoční film, ale také mám tušení, že jsem ho kdysi z části viděla. Příběh o lásce, naději, odpuštění, druhé šanci a nových začátcích párů i singlů, které se vzájemně proplétají a odehrávají se uprostřed New Yorku.

A jaké vánoční filmy chceš vidět ty? - z těch, které jsi ještě neviděl/a?
S láskou,




You May Also Like

9 COMMENTS

  1. Super výber ja som videla Vianočne prazdniny toľko krát, že by som to vedela povedať naspamäť :) určite by som bola za film Všade samé zvončeky, kedže som ho tieto vianoce ešte nevidela :))

    Srdečne ťa pozývam na giveaway na mojom blogu ❤

    OdpovědětVymazat
  2. Lásku nebeskou jsem viděla víckrát, Šťastný nový rok jednou a oba filmy jsou hezké. Na ten druhý se určitě zas někdy ráda podívám, klidně v nejbližší době, pokud bude čas :) Čtvery Vánoce znám taky a můžu doporučit. Na Vánoční koledu se chystám taky, tak pak dej vědět, jaká byla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, tak to mám co dohánět! :D :)
      Dobře, dám:) Pokud se k ní dostanu -.-

      Vymazat
  3. Láska nebeská je nádherný vánoční film, možná proto se o něm tolik mluví.. Patři mezi mé nejoblíbenější ve svátečním období, určitě doporučuji :) Jinak mám raději spíše pohádky, Vánoční koleda je také moc dobrá!

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem si letos o Vánocích dala úplný filmový maraton a většinu těchto filmů jsem už stihla zkouknout :D Ale třeba Vánoční prázdniny mi naprosto unikly, to budu muset ještě napravit :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ti závidím :O Já si udělám maraton vánočních filmů podle mě až někdy na jaře :D

      Vymazat
  5. Skvělé filmy, Čtvery Vánoce jsem ale ještě neviděla a dnes večer jsem si něco chtěla pustit, tak to zkouknu. Díky ta tip :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. To jsem ráda, že sis nějaký vybrala:)

      Vymazat