WISHLIST | WINTER 2016

Ahoj, ahoj!

Vánoce se blíží (hurá!) a po roce je tu další zimní wishlist a s ním i první vánoční článek <3


1. Foťák si chci koupit sama za sebe a udělat si jím radost. Už minimálně před rokem jsem se zamilovala do Olympusu (ano, má ho každá blogerka), ale kdyby nebyl tak kvalitní (a krásný), netoužila bych po něm. Navíc jsem si díky akci od Olympusu mohla vyzkoušet, jak se drží v ruce a jak fotí, tudíž se má láska rozrostla v lásku nekonečnou.

2. Diář je mou nedílnou součástí. Bez poznámek nejsem. A letos jsem si stihla pořídit fitness diář, který (pokud neseženu obyčejný diář na to, co se životního stylu netýká) bude myslím stačit.

3. Knihy. Láska k nim mi přerůstá přes hlavu a tak není divu, že jich nemám dost.

4. Co jsem si nechala odrůst gelovky, laky na nehty se hodí. A kterou ženu by nepotěšila kosmetika?

5. Boty na běhání. Dala jsem se do aktivnějšího života a chybí mi boty na běhání. Jedny starší mám, ale bolí mě z nich kotníky a nerada bych si díky nim ještě ublížila. Boty jsou prostě základ a když ne ježíšek, tak já určitě po nějakých skočím, až bude ten správný čas (a peníze, hehe).

6. Oblečení na sport potřebuji asi tak nutně, jako boty, ale nehoří až tak, že bych ho potřebovala hned. Co bych ale ocenila je kšiltovka a pouzdro na telefon, které lze připevnit na ruku a sportování je díky němu o něco jednodušší. Stejně tak bych si chtěla do budoucna pořídit měřič tepu.

A co je na tvém zimním wishlistu?
S láskou,


You May Also Like

11 COMMENTS

  1. Pen je opravdu super, sama ho mám a jsem s ním moc spokojená, tak snad si brzo uděláš radost a budeš spokojená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, snad co nejdřív už i kvůli blogu, kterej si zaslouží trochu vylepšení:)

      Vymazat
  2. Já si přeji nějakou pěknou sadu štětců na líčení, ty staré už potřebují obměnit :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  3. Olympus PEN PL7 mám doma a můžu jenom doporučit. Nejlepší investice, kterou jsem za poslední dobu udělala :D Je prostě skvělý. Mám ho půl roku a nenašla jsem na něm jedinou vadu. Po třech měsících se mi ale bohužel porouchal - zapadlo mi tlačítko a z Olympusu mi nejenom poslali náhradní stejný foťák, ale zároveň ten můj opravili do 2 dnů. Takže za mě naprostá spokojenost :)Určitě se vyplatí investovat.

    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, tak to jsem pořád víc radši, že jsem se do něj tak zamilovala :D

      Vymazat
  4. knihy uplne chapem a je super ,ze ludia este stale citaju
    galantosfun giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem ráda, že ještě lidi čtou:) Knihy jsou srdcovka!

      Vymazat
  5. Boží wishlist! Plno věcí bych hned brala :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  6. Olympusy sú teraz skutočne všade, ale tiež si myslím, že majú čosi do seba ;) želám ti, nech si čo najskôr nájde cestu k tebe domov :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat