SCRAMBLED BANANA FOR BREAKFAST

Krásné nedělní ráno 
Už je to několik týdnů, co bydlím sama. Sice na studentské ubytovně, ale je to další krok od intru na střední, kde jsem bydlela 4 roky před vysokou. Jídelnu nemáme a vařit si musím sama, což mi nedělá problém, ba naopak. Vařit si chci sama už z toho důvodu, že si vařím lehčí a víceméně zdravější jídla.  Čas od času si samozřejmě zajdu s kamarády na jídlo do restaurace a dopřeju si něco, na co mám zrovna chuť a moc si nehlídám, jak kalorickou bombu jsem si vlastně objednala.
V rámci #TODAYISYOURDAY jsem se rozhodla přidat na blog novou kategorii ohledně vaření. Ráda bych sem postovala příspěvky z kuchyně. Ne vždy to budou fitness jídla, ale snažím se hledat inspiraci všude, kde se dá a přicházet na nová jídla a chutě. Postupně přicházím na to, jak co přeměnit v lepší a zdravější variantu a myslím, že jsem na dobré cestě.

Mou nejoblíbenější částí dne je ráno a především snídaně, kterou si užívám každým dnem víc a víc! Proto není překvapením, že první post z kuchyně je recept na rychlou, báječnou a zdravou sníďu.


Původně jsem zkoušela banánové lívance ze 2 surovin, ale nespolupracovala pánev, ani suroviny a lívance nechtěly být lívanci. Tak jsem zasáhla a vařečkou vše rozmíchala až vznikla banánová míchanice, která není fotogenická jako nazdobené lívance, ale na chuti neztratila. Pro domácí účely a pro hladovce, kteří nechtějí ztrácet čas smažením lívanců je tohle myslím dobrá náhrada.



2 vejce
1 & 1/2 banánu
skořice - dle chuti

máslo - jen maličko na pánev
bílý jogurt - na ozdobení
javorový sirup




Banány rozmačkám (pro hladší konzistenci, která se hodí především na lívance rozmixuju) a přidám vejce. Směs zamíchám a přidám trochu skořice, která snídani provoní.
Na troše másla (případně kokosovém másle) celou směs umíchám dokud se těsto nezačne lepit k sobě a zlátnout. Do míchanice lze přidat rozinky, kokos, čokoládu, oříšky, vanilkový cukr,..
Konečnou verzi jsem dozdobila bílým jogurtem a zakápla javorovým sirupem.
Tak co? Zkusíš si tuhle jednoduchou a rychlou snídani?

PS: Užívej neděli a zapomeň na pondělí!

You May Also Like

9 COMMENTS

  1. Mňam tak ti vyzerá super ľahké a rýchle ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Je to hoodně jednoduché a vypadá to i docela dobře. Doufám, že to chutná stejně dobře, jak vypadá :)

    Měj se v lásce,
    Janet S. ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobře to moc nevypadá :D ale právě potom je člověk ještě raději za tu skvělou chuť!

      Vymazat
    2. Mohlo to vypadat hůř! :D

      jinak.. Když jsi teď začala chodit na vysokou tak to jsi určitě často ve stresu z toho, že nestíháš nebo něco neumíš ne? Já to tak alespoň mám a bojuji s tím takhle: http://janetsonrisa.blogspot.cz/2016/10/my-playlist-for-relaxation.html :)

      A moc děkuji za pochvalu, Míšo, hodně štěstí na vysoké! :) ♥

      Vymazat
  3. Já jsem asi jediný člověk, co nejí banány :D Ale tyhle lívance jsem taky někdy na jaře zkoušela a ku podivu mi chutnaly. A dokonce nějaké se mi i povedly ve tvaru lívanců, když jsem do nich nasypala mleté ovesné vločky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo, vločky jsou v nich fajn:)
      A já naopak banány miluju, takže :D

      Vymazat
  4. pecka, to hneď zajtra vyskúšam :) mám rada takéto rýchle, jednoduché, sladké a zdravé raňajky :)
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat