NEW IN | NAILS POLISH & OTHER

Krásný den!
Po dlouhé době je tu kosmetický článek, kterým bych ráda odstartovala pravidelnější příspěvky na tohle téma. Potřebovala jsem laky na nehty, jelikož si nechávám odrůst gelovky (a je třeba si gel přelakovat, aby nehty nevypadaly tak hrůzostrašně). Při téhle příležitosti jsem zjistila, jak málo laků mám. Ve skutečnosti vlastním celou krabici laků, ale všechno jsou to podobné barvy/odstíny a po dlouhodobém nepoužívání jich plno vypovědělo funkci.
Naběhla jsem do drogerií a popadlo mě nakupování. Objevila jsem spousty a spousty nových produktů (nejen na nehty) a zamilovala se do barev, které plnily regály (ach, my ženy).

V první řadě byl potřeba nový odlakovač. Vybrala jsem Ebeline v Dm drogerii za 25 korun českých. Použila jsem ho zatím jednou, ale vypadá hodně nadějně, tak snad nezklame. 

V prodejně Rossmann mě nejvíc zaujaly laky značky Rival de Loop YOUNG, která mi do té doby byla neznámá. Stojan mě okouzlil ve své podstatě celý od laků na nehty až po rozjasňovače a bronzery. Určitě se u něj budu zastavovat častěji.
Roztomilý mi přišel Cookie v odstínu #01 CRAZY COOKIE. Má krásnou růžovo-fialovou barvu s černými detaily uvnitř. Obsahově má 9 ml a štěteček je placatý (trochu rozšířenější na konci), jako většina laků. Stojí 50 korun českých a už teď se nemůžu dočkat, až si s ním nalakuju nehty!
Toužila jsem po podzimní barvě a hodně pokukovala po odstínech do hnědé/šedivé. Nakonec jsem se rozhodla pro #37 TIME FOR TAUPE, což je nádherná barva, která mi na nehtech připomíná šedivou s fialovým podtónem. Nedokážu ji úplně popsat, ale na podzim/zimu (možná i jaro) je dokonalá!
Navíc jsem byla mile překvapena, že je svým finishem opravdu matný. Stál 40 korun českých.
Další laky jsou od Maybelline New York - Colorama, o kterých vím, že jsou to moc dobré laky s hezkou nabídkou barev. Vybrala jsem si 60 sekundové, které jsem ještě (od téhle značky) nezkoušela. Odstín 301 je taková nude růžová, decentní barva a 23 je obyčejná černá. U té jsem zvědavá, jak černá bude a jak bude krýt. Oba mají 7 ml a jednoduchá, ale pěkná balení.
K dostání jsou v drogerii Dm za cenu 40 korun českých.
Bílý lak jsem sháněla celou věčnost, ale poté, co mě zklamal hned první, který jsem vyzkoušela jsem nechtěla kupovat další. Na doporučení kamarádky jsem sáhla po Essence the gel nail polish v odstínu 33 WILD WHITE WAYS, který by snad mohl dostatečně krýt a být opravdu bílý.
Má 8 ml a najdeš ho v drogerii Rossmann za 45 korun českých.
Třpytek není nikdy dost a při mém posledním nákupu jsem šílela z toho, co jsem viděla. Tolik krásných laků, které se třpytily a zářily na míle daleko. Byla jsem jako Alenka v říši divů, ale musela se rozhodnout jen pro některé.
Vybrala jsem si v regálech Miss Sporty, což je značka, která podle mě dělá celkem super laky v rovnováze mezi cenou a kvalitou. Objemově mají 7 ml a pořídila jsem je v Dm za 50 korun českých.
Ohromená jsem byla číslem 889 (Sparkle Touch), což je nádherná směs drobných třpyteček v základu do fialové, ale při pohledu z blízka v sobě nosí modrou, červenou, růžovou a zlatou = vánoční barvy!
Vánoční náladu ve mě vyvolává hlavně Candy Shine s číslem 003. Je to lak složený z drobných zlato-růžových třpyteček, zlatých čáreček, trojúhelníčků, proužků, čtverečků a větších zlato-růžovo-černých částeček. Bůh ví, kolik dalších barev a útvarů jsem přehlédla!
Předposledním lakem je pro mě novinka Trend It Up drogerie DM. Přísahám, že produkty v tomhle regálu jsou pro mě takovým malým (čti velkým) raušem. Jejich pigmentované a nádherné stíny mít musím a to nemluvím o bronzerech a dalších produktech!
Pokud jde o laky, jde o něco roztomilého a krásného. Jako první jsem vyzkoušela odstín 190. Je to nepopsatelná barva, která se mění z tmavě fialové přes růžovou až modro-černou. Je jemně glitrovaná  a podle mě bude na nehtech vytvářet úžasný efekt.
Obsahově má pouze 6 ml a stál mě 40 korun. Doufám, že bude i kvalitou takový, jaký je na povrh.
Posledním vyvoleným je značka NYC - Glitter v odstínu 003 DISCO INFERNO. Opět jsou v něm drobounké stříbrné glitry s většími modrými a o něco většími stříbrnými, které hází odlesky do dalších xy barev. Opět se mi líbí na dozdobení nehtů během vánočního období, ale i třeba na Silvestra nebo na nějakou jinou party.
Stál mě 50 korun českých a sehnala jsem ho v drogerii Rossmann. Objemově má 9,7 ml.
Poslední miláček, který skončil v košíku nemá nic společného s lakováním, ale zamilovala jsem si ho. Jde o sprchový gel ISANA z Rossmanna, který mě vyšel na 50 korun českých.
Má 500 ml a nádhernou, malinovou vůni. Tohle je přesně ten typ produktu, který si mě očaruje tím, jak roztomile vypadá a především svou vůní. Nejde se nezamilovat. Mimochodem je vegan.
A co sis naposledy z drogerie odnesla ty?
- btw. omlouvám se za kvalitu fotek. Nejsem s ní ani trochu spokojená, ale bez fotek bych článek nevydala a než by se mi povedlo přimět počasí spolupracovat a najít čas přesně v dobu, kdy bude hezky, trvalo by to ještě déle než do teď. Na foťáku se pracuje a snad úspěšně!
S láskou,



You May Also Like

3 COMMENTS

  1. Ten isty odlakovac mam aj ja a je celkom fajn :), inak super farby lakov
    LIFE IN PICTURES BY LU

    GIVEAWAY SO ZENDIUM

    OdpovědětVymazat
  2. Já se přiznám, že až na ten taupe a nude růžový to barevně není můj styl. Sama mám laků něco přes 20 (a to jsem některé staré před pár měsíci vyhodila) a převládají u mě nude, červené a růžové odstíny. Dřív jsem si nehty skoro nelakovala, ale v posledních měsících mě to celkem začalo bavit a lakuji klidně 2x týdně :D Jen tedy nesnáším oloupaný barevný lak, takže si furt nehty prohlížím a mám zkažený den, když vidím nějakou nedokonalost :D Odlakovač teď nově používám od Dermacolu a jsem hodně spokojená :)

    OdpovědětVymazat