In DAILY THINGS

MY SAD LIFESTYLE CIRCLE

Hned na začátek se chci omluvit za to, jakou náladu dnešní článek přináší. Jsem zvyklá dávat do článků samu sebe a to ne jen tak nějaký drobný kousíček, ale pořádný kus. I když je třeba zveřejnit čas od času ne moc veselý příspěvek, který možná donutí někoho zapřemýšlet se nad osobními prioritami nebo dokonce poplakat si nad neštěstí druhých (no, to určitě) je největším cílem nás všech (všech asi ne, ale můžu doufat alespoň ve většinu) přinášet do života čtenářů radost.
Tak se dostávám k pointě prvního odstavce a to té, že tenhle post nebude happy. Spíš trochu deep.

My holky máme jeden zvláštní dar. Depkařit při každé příležitosti a to hlavně z důvodů týkajících se nás samotných. Nikdy jsem se sebou nebyla až tak nespokojená, že bych se rozbrečela pod peřinou a nikam nevycházela. Vždycky jsem byla hubeňour a čas od času cvičila, zdravěji jedla a dělala něco proto, abych se cítila lépe. Pokaždé, když jsem se snažila dlouhodobě změnit svůj jídelníček včetně aktivit, nebylo mi přáno. Většinou jsem skončila se zdravotními problémy nebo toho bylo moc (hlavně ve škole a i v životě samotném). Výmluvy, výmluvy (?)


Jsem jako bych seděla na houpačce. Jednou nahoře, pak dole. Dokážu být namotivovaná, až mám potřebu otravovat tím sebe, své okolí a dokonce i čtenáře blogu. Několik článků o tom, jak zase začínám aktivně žít a jak jsem na sebe pyšná, těch se tu najde plno. Stejně tak tu je i nepřeberné množství článků, kde se svěřuji se svými problémy a kde zase končím se vší snahou. Nikdy jsem na sebe nebyla doopravdy pyšná. Možná to byl jen prvotní dojem, ale sama sobě jsem nic nedokázala. Po každém mém přemotivovaném období přijde to druhé. To nesnesitelné, které mě zlomí.

Ovšem, teď se změnilo hodně. Už je to nějaký ten rok, co se sebou nejsem spokojená. V létě jsem pro sebe dělala hodně. Až na zdravou stravu, kterou jsem často porušovala jsem začala konečně běhat a pravidelně cvičit. V tomhle období jsem ze sebe měla dobrý pocit. Ale zase netrvalo dlouho. Přišla vysoká a celé se to zkomplikovalo. Aktuálně prožívám to snad nejtěžší období ohledně mě samotné. Moje postava je pro mě peklem. Nemám ji ráda. Nejsem tlustá, vím že ne. Ale ty silný nohy mě už nebaví. Dívám se na sebe s určitým odporem. Vadí mi, jak vypadám a z jídla už mám výčitky. A proto jsem se zase rozhodla něco se sebou dělat. Netoužím být fitnesska, ale netoužím být ani buřtíkem. Chci se mít ráda a pokud mi pomůže změna, pak jdu do toho.

Nerada bych následně po tomhle postu zveřejnila post o tom, jak to nezvládám a kdesi cosi. Jde to. Jde, když opravdu budu chtít a věřit si. A co si přeju nejvíc? Nezklamat sebe ani tebe. Teď už je čas odhodlat a nezlomit se. Je třeba zatnout zuby a vydržet, dokud nebudou vidět výsledky a pak nepřestávat. Hlavně se nevracet k tomu přecpávání a pravidelnému papkání nezdravých jídel. Hlavně sladkostí, protože sladké, to je moje. Musím ale zvolit tu lepší cestičku. Tu pro život bezpečnější.

Zjistila jsem, kolik existuje variant i pro mé milované sladké, abych si pochutnala a neměla výčitky. Možná tenhle život leze trochu do peněz, ale alespoň do začátku se podle mě vyplatí investovat. Někdo dává peníze do cigaret a někdo do svého lepšího já.
U mě je nejhorší krize. Krizi jsem téměř nikdy nebyla schopná překonat, ale teď se mi (ťuk, ťuk) daří.

Ani nevím, za jakým účelem píšu dnešní článek. Ale až budu mít chuť na sladké nebo bude přede mnou stát kus čokoládového dortu v 8 večer, tak si ho najdu, přečtu a nafackuju si. Amen.

A co ty? Jak jsi na tom s výdrží u takových věcí?
s láskou a pevnými nervy,



Related Articles

2 COMMENTS:

  1. Nie všetky dni sú veselé a celkom chápem že niekedy sa človek celkom uzatvorí do seba a rieši problémy svojho vnútra. A že to ventiluješ prostredníctvom svojho blogu je obdivuhodné. Držím palce aby si sa začala páčiť sama sebe, nebola som vždy so sebou spokojná ani ja, stále vidím nedostatky. Ale láska k jedlo vždy akosi zvíťazí :D. Stačí odriekať magickú formulku "som krásna princezná" vždy keď ideš okolo zrkadla alebo myslíš na nedostatky :) Zdravá strava je super a fandím každému kto sa na to dá, pretože to by bolo nad moje sily. A zhrešiť prostredníctvom slaninky o pol jednej ráno alebo čokoládovej torty neublíži :) stále sa dá začať odznova ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, to je moc milý! Moc ti děkuju za podporu <3
      Určitě mi taková maličkost pomůže:) Děkuju!

      Vymazat

Používá technologii služby Blogger.