In DAILY THINGS

SEPTEMBER 2016

Krásný (nedělní) den!
Měsíc říjen je tady a s ním přichází i shrnutí měsíce září. Tenhle post měl vyjít včera (1.října) - tématicky v první říjnový den, ale okolnosti mi nepřály.

Na začátku září jsem si potřebovala odpočinout od práce.
Začala jsem běhat, což je aktivita, kterou beru jako dokonalé odreagování a dělání něčeho lepšího pro sebe a své tělo. Navíc příroda (nejen) po ránu je nádherná.

7.září mě čekal důležitý den a to přijímačky na vysokou. Průběh a všechny své pocity napíšu do jednoho z následujících postů (jak jinak, že)? Stejně tak budu psát o tom, jak jsem se na vysokou dostala a poznatky prvních týdnů. Věř mi, že je o čem psát!

Typicky ženská odreagovačka je nakupování. Já nakupovala jednou v létě a jednou v září. Musím říct, že jsem utratila fůru peněz, ale nelituju, jelikož jsem si udělala velkou radost každým novým kouskem, který jsem si odnesla a vzhledem k tomu, že jsem takhle snad v životě nenakupovala a ještě za vydělané peníze vlastníma rukama, nemyslím, že jsem na tom až tak zle!

Moje maličká sestřenice měla vítání občánků a já, jako správná starší sestřenice nemohla chybět! Naše princeznička byla kouzelná a jsem moc ráda, že jsem mohla být s ní v její velký den.

Pamatuješ si na článek (od kterého uplynula dlouhá doba), kde jsem psala, jak mám problémy s počítačem a pravděpodobně skončím jako pouliční blogerka? Tohle proroctví se nenaplní, protože mám novou lásku! Vím, že tohle téma - téhle značky - je omílané neustále dokola a možná bych se časem mohla zaměřit na jablíčko a sepsat něco o tom, co si myslím já a jaké s ním mám zkušenosti. Ve své podstatě teď používám dva notebooky, protože ten nový nemám ještě tak zabydlený a nejsem s ním úplně sžitá (dělá mi společnost necelé dva týdny), takže si dovedeš představit, jak to teď u mě v posteli (kde nejraději pracuju) vypadá.


Měla jsem možnost seznámit se osobně s tímhle fešákem a jsem vděčná, že lidi jako on existují! Je docela těžké najít v dnešní době člověka, s kterým si budete rozumět v jakékoli situaci a jediné, co mě osobně mrzí je, že takové lidi bydlí daleko a nejde, být s nimi neustále. Na druhou stranu si vážím chvílí s takovými lidmi a říkám si, že mám velké štěstí, že je mám.

Utéct od reality je někdy opravdu osvobozující a proto jsem ráda, že můžu trávit čas na chatě. Ten klid, pohoda, rodina, jídlo, příroda a čas pro sebe a jeden pro druhého. Parádní pocit.
A jaký byl tvůj měsíc září? 
S láskou,

Related Articles

2 COMMENTS:

  1. Měsíc září byl u mě celkem pohodový. Ve škole se to teprve rozjíždělo, takže žádné prověrky moc nebyly. :) A taky jsme se s kamarádkama začaly chodit koukat na taneční, protože za rok nás to taky čeká. Jinak tu už je konečně podzim a já si moc užívala dekorování pokoje a také jsem si pořídila mou první malou Yankee candle svíčku a opravdu nádherně provoní pokoj :) P.S. Máš moc hezké články. ♥
    lalymylifestyle.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jéé, to jsi měla skvělý začátek podzimu:) Ty dekorace ti závidím!
      A moc děkuju:) vážím si toho <3

      Vymazat

Používá technologii služby Blogger.