In DAILY THINGS

NEW IN | MARTINUS.CZ #2

Krásný den!
V prvním článku NEW IN jsem vybalovala objednávku z martinus.cz a dnešní NEW IN nebude jiné. Rozhodla jsem se si udělat radost. Navíc, knih není nikdy dost!

Celou objednávku jsem kupovala kvůli Fitness diáři na rok 2017. Před nějakou dobou jsem narazila na Fitness diář pro rok 2016 a zalíbila se mi myšlenka celé knihy. Měla by naučit myslet pozitivně, pomoci s motivací a inspirovat lidi, kteří chtějí udělat něco pro sebe, své tělo i mysl.
Aktuální Fitness diář jsem si přidala na wishlist dávno předtím než byl dostupný a v té době nebyla zveřejněna ani jeho cena. Čekala jsem a konečně se dočkala. Zakoupila jsem ho v předprodeji a podstivě odpočítávala dny, kdy se ke mě dostane. A Teď by mohl přijít nový rok 2017!



Jsem takový blázen, který raději přidá do košíku dalších xy knížek a připlatí 800 korun, jen aby nemusel platit poštovné. Sama sebe nechápu, ale mám větší radost (i když peněženka pláče).

Další knihou na wishlistu byly Čtyři dohody. Kniha určitě každému známá a pokud ne, objeví se na blogu v recenzi hned, jak ji dočtu. Zaujala mě už dřív a chodila jsem kolem ní už několikrát v knihkupectví. Přišel čas na to, mít ji doma.

V poslední době začaly vycházet knihy, jejichž žánrem by mě dříve nijak nezaujaly a teď bych je potřebovala všechny. Jednou z nich je kniha Pořádek nejen v hlavě (28 dní pro jednodušší život). Četla jsem na ni pozitivní recenze a podle mého bude hodně zajímavá. Možná každého neosloví, ale určitě bude užitečné si ji alespoň jednou přečíst.

Zůstaň se mnou je titul, o kterém přemýšlím snad od doby, co vyšel. Všichni ji mají a každý o ni mluví. Nijak jsem se nedokázala dokopak ke koupi. Asi proto, že si ji chci přečíst kolem Vánoc, tak mi na ni přišlo ještě brzo. Tak či tak je u mě a už se těším, až ji otevřu a začtu se.

Poslední knihou, která obohatila mé lásky je kniha Její život v očích panenky. Miluju horory, nadpřirozeno a co se týče téhle knihy, jedná se o psychologický thriller. Vyšla téměř nedavno a tak jsem ráda, že ji mám hned v ruce a můžu se z ní radovat ještě víc.

Časem se tu budou postupně objevovat recenze na všechny knihy, o kterých v těchto článcích píšu.
- Martinus aktuálně posílá ke každé objednávce nejenom záložku, ale i samolepky pro knihomoly.

A co tobě udělalo v posledních dnech radost?
Četla jsi nějakou knihu z dnešního článku?
Hezký zbytek dne,


Related Articles

10 COMMENTS:

  1. Skvělý výběr! :) Četla jsem Čtyři dohody a Zůstaň se mnou, obě knížky jsou úžasný :) A moc mě zaujala knížka: Pořádek nejen v hlavě, po ní se určitě podívám :)
    Těším se na recenze :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se na ty dvě, co jsi četla těším ještě víc. Čtyři dohody mám už rozečtené:)
      Děkuju!

      Vymazat
  2. Fitness diář je super! :) přemýšlím že si pořídím taky na rok 2017 :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  3. Finess diár vyzerá super a Zostaň so mnou som už čítala :)

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělý výběr,popřemýšlým bad koupí Pořádek nejen v hlavě. A za mě ti muzu doporučit 2. dil knížky Zůstaň se mnou (Jestli zůstanu). Jinak máš krásný blog:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za tip! O druhém dílu jsem zatím neslyšela, takže se po něm podívám:)
      A moc děkuju za komentář!

      Vymazat
  5. Krásné přírůstky! Já jsem si na začátku roku koupila Fitness diář 2016, ale bohužel mi to nějak nevydrželo..
    Nejvíc mě zaujala poslední kniha, už podle názvu mě to láká. Zkusím se po ní podívat. :)
    CATHERINE SVB

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem taky zvědavá, jak mi to vydrží :D
      Určitě se po ní podívej, snad mě nezklame a tebe taky ne:)

      Vymazat

Používá technologii služby Blogger.