In PHOTOS

MFSF 16

Krásný den!
Zmiňovala jsem se, že pokud bude nějaká akce, na kterou se díky škole dostanu, sepíšu post.
Netrvalo dlouho a hned z kraje jsem byla součástí akce, kterou v dnešním postu přiblížím těm, kteří neměli možnost být tam s námi.
Mezinárodní festival studentských filmů v Písku
 (Co je MFSF? <<) 
Tenhle festival je součástí nás (jako studentů filmové školy v Písku) a proto je i součástí našeho zápočtu. Každý student se musel zapsat na libovolnou pozici od hostesek přes asistenty zvuku, až po produkční nebo třeba kameramany.

Týden před festivalem nebyla škola. Muselo se připravit Kino Portyč, které bylo nejdůležitějším místem konání. Tady probíhaly všechny naše zkoušky, které daly dost zabrat. V kině jsem trávila každý den téměř od rána do večera a ve volných chvílích jsem jen seděla a připravovala se na další zkoušku. I když moje pozice nebyla náročná, myslím, že všechny role do sebe zapadají a tvoří celek bez kterého se celá akce nepodaří.

Slavnostní zahájení probíhalo v pátek (21.10.), kde jsem vystupovala jako hosteska, stejně jako v neděli (23.10.), kdy se konalo zakončení se slavnostním udílením cen.

Krom slavnostních večerů probíhaly různé worshopy, hudební vystoupení, den otevřených dveří u nás na škole, projekce nominovaných filmů a další doprovodné programy.
Jedním z workshopů byl například scénáristický workshop TV Nova. Nova byla letos jedním z partnerů MFSF a po slavnostním zahájení převzala slovo a odvysílala Noc filmových nadějí.

Na snapchatu jsem jako >> kasparek69 a pokud tě zajímá zákulisí takových akcí, natáčení, škola nebo jen útržky z mého života, určitě mě sleduj. Z festivalu jsem se snažila sehnat co nejvíc záběrů, ale za každou akcí stojí spousta práce, tudíž na snapchat není skoro čas a nechce se mi běhat s telefonem. Stejně tak jsem natáčela/fotila svou první reportáž, o které se na blogu také brzy dočteš!
Určitě budu ráda, když mi napíšeš, jestli tě podobné akce lákají nebo jestli jsi alespoň sledoval/a Noc filmových nadějí?
Hezký zbytek dne,


Related Articles

6 COMMENTS:

  1. Super článok :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Krasny clanok, je skvele ze to navasej skole tak zije🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju!:)
      No, někdy asi až moc :D ale zase nemám čas se nudit, jako jsem to zažívala vlastně celý život (třeba na střední, kdy se člověk jen učí a neví, co dělat mimo to).

      Vymazat
  3. Tak to muselo být tak super! :) Jsem moc ráda, že si to na nové škole tak užíváš :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat

Používá technologii služby Blogger.