In FASHION & OUTFITS

AUTUMN | SCHOOL OTD

Už mi chybí outfitové posty, proto jsem si konečně jeden připravila.
Jde o podzimnní outfity, které se hodí pro školní dny. Asi to znáš. Venku zima, že už tě nenapadá, do čeho víc se zabalit a pak přijdeš do školy, kde se potíš a nevíš, co si ještě sundat. U dnešních outfitů jsem se snažila přizpůsobit tak, aby se v nich dala přežít zima a v opačném případě teplo. Navíc, aby zabraly co nejméně místa.

Naprosto obyčejným řešením jsou tílka. Osobně jsem vymrzlá, i když je v učebně nedýchatelno a na tílko se necítím. Pokud ale nejsi stejný případ, rozhodně bude nejlepší nosit tílko pod svetr, který jednoduše v místnosti sundáš. Na svetr je fajn, vzít si bundu/kabát, který v chladném počasí zahřeje.

Další možností jsou šaty a punčochy. Působí žensky a v nepříliš velkých mrazech dokáží obstát.

Poslední (zdaleka ne poslední) variantou, kterou jsem vybrala jsou šály. Pokud jsi zmrzlina jako já, šála je perfektním společníkem. Zahřeje a pokud seženeš šálu, která není huňatá a vypadá dobře, rozhodně ji můžeš nosit i uvnitř.

A jaké kombinace máš u podzimních (školních) outfitů nejraději ty?

Hezký zbytek (úspěšného) dne.
PS:  Krásný svátek Michaelám , dneska je náš den!

Related Articles

8 COMMENTS:

  1. Jéé, Míšo, všechno nejlepší k svátku! ♥
    Jsem stejná zmrzlina jako ty, takže podobné outfity nosím i já, už se těším, až vytáhnu mojí super huňatou šálu :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc ti děkuju, Domí!:)
      Já vůbec nevím, co budu dělat, až teploty klesnou pod nulu :D

      Vymazat
  2. Já bych nejradši nosila svetry a šály a tak, ale bohužel mám denně ve škole jako cvičení laborky, kde musím mít plášť, takže pod tím nemůžu mít moc vrstev, abych se neupekla a zároveň nejsou úložné prostory :D Takže zatím nosím spíš slabší svetry a nevím, co budu dělat, až nastane opravdová zima, asi pak budu muset tahat všechno po rukách :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo, to znám :D Také jsem chodila na střední na chemickou školu, takže laborky neustále :D
      A taky nevím, asi budu jen doma pod peřinou :D Nejhorší je, že skříňky teď na škole nemáme, takže musim všechno tahat a to mě dost štve.

      Vymazat
  3. Krásná inspirace! Moc se mi líbí ten kabátek na první fotce :)

    OdpovědětVymazat
  4. najradšej mám nejaké pletený sveter, rifle a tenisky ;) aj keď máme na škole školské uniformy moc ten outfit nerieším :D

    OdpovědětVymazat

Používá technologii služby Blogger.