SNAPSHOTS | AUTUMN 2K16

Krásný den!

Před několika dny jsem fotila se spolužákem do hodiny fotografie. Půjčila jsem si foťák mého táty, s kterým nejsme zrovna nejlepší kamarádi (na blogu mám článek ještě z léta, kde jsem jím fotila) a pokusila se nafotit alespoň pár zkušebních fotek. Většina fotek nedopadla prezentativně, ale chtěla bych zveřejnit momentky, kde stojím před foťákem.
Zároveň se můžeš podívat na web spolužáka (fotografa fotek v dnešním článku) a stejně tak i na jeho facebookovou stránku, kterou můžeš podpořit. Bude rád, to vím!




Jak se ti fotky/momentky líbí?
- určitě napiš, jak si užíváš podzim - osobně mi letošní podzim dodává pozitivní energii!

btw. dnešní post je 100 zveřejněný na blogu <3

S láskou,




You May Also Like

20 COMMENTS

  1. Jéé, fotky jsou krásné! :) Momentky jsou nejlepší :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné fotky ♥ A určitě mrknu na web tvého talentovaného spolužáka :)
    lalymylifestyle.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Fotky sú krásne. :) A čaro momentiek zbožňujem. Niektoré sú lepšie ako samotné "strojené" fotografie. :)

    accessoriesforbeauty.com

    OdpovědětVymazat
  4. Fotky jsou moc pěkné a podzim mám ráda, někdy z něho jsem taky nabitá energií a jindy mě zase přemůže spíš taková melancholická nálada, že bych nejradši zalezla do postele, většinou to nastává v pozdním odpoledni, taková 3-4 hodina odpolední je krizová :D
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to znám :D já jsem teda poslední dobou neustále na nohách, takže když můžu, válím se a nikam se mi ani moc nechce :D

      Vymazat
  5. Momentky jsou nejlepší! Někdy se nad nimi opravdu pořádně zasměju :) Fotečky jsou pěkné, podzim mám ráda, protože přináší nejen do fotografií spoustu barviček :)
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  6. Super fotky, koukla jsem i na web :) Focení je i mým koníčkem a jsem vždy ráda, když můžu kouknout na práci někoho dalšího. A co se letošního podzimu týká, tak mi dost chybí sluníčko, které u nás vykoukne tak 1 za 3 týdny.

    Piosek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsme rádi, že se líbí:)
      U nás svítí právě hodně, takže jsem spokojená O:))

      Vymazat