I´M HAPPY.

Stále častěji se setkávám s články na téma štěstí. Přijde mi, jako by bylo štěstí poklad, který máme za úkol najít a naložit s ním podle svého. Možná se pletu, ale podle mě se štěstí hodně zveličuje. Myslíme si, jak budeme šťastní s hromadou peněz, partou kamarádů a krásným mužem po boku. Opravdu je tohle to naše štěstí?

Prošla jsem si mnohdy úsměvnými stavy. - v té době mi do smíchu nebylo, ale teď přemýšlím pouze a jedině nad tím, kolik vrásek budu asi mít ze svých problémů typického teenagera. - bůh ví, že se tohle stává všem.

Čím starší jsem, tím mám větší potřebu přerovnávat své priority. Je opravdu nejdůležitější líbit se každému, kdo mě potká, nosit značkové oblečení a být slavná, abych byla šťastná? Ne. Momentálně je mé štěstí má rodina. Rodina, včetně přítele a jeho rodiny. Stačí mi minimum kamarádů, na které se mohu kdykoli spolehnout a jsem si jistá, že kdybych jim volala v jednu hodinu ráno, oni by mě vyslechli. Čeká mě maturita, nebaví mě učení, ale mým snem je dostat se na vysokou, na které budu mít možnost dělat to, co mě baví a ještě se v tom zdokonalit.


Ano, správně. Momentálně jsem nezadaná a po maturitě už nějaký ten pátek mám. 3 odstavce zpět jsem našla rozepsané na blogu a napadlo mě, proč je nezveřejnit? Je zajímavé nad čím jsem přemýšlela. Dnes bych samotný článek napsala od základů jinak, ale myšlenka je stejná. Cítím se šťastná. Možná teď až moc (což by se ode mě asi nedalo ani čekat). Jsem šťastná. Musela jsem si projít cestičkou, která nebyla veselá, ba naopak velmi depresivní, ale došla jsem až na tu správnou. Náš život nemůže být neustále pozitivní. Čas od času je potřeba odprostit se od všech radostí, abychom si uvědomili, kam se chceme posunout nebo právě, co jsou naše skutečné priority.

Máme velké oči. Hledáme to naše štěstíčko tam, kde už dávno je a snažíme se ho zvětšovat a zvětšovat, Potom ztratíme vše a jsme na začátku. A přesně v tomhle bodě si uvědomíme, jak jsme sami sebe mátli. Jak jsme se snažili vidět to, co pro nás není a nevšímali si toho, co nám stálo před nosem. Sama tohle dělám, ne že ne. Děláme to všichni.

Štěstí je pojem, který nedokážu určit. Jednou vyjadřuje splnění našich cílů. Jednou zase rodinu, přítele, kamarády nebo třeba jen slunce, které svítí na obloze. Štěstí nemůžeme hledat všichni. Štěstí hledáme každý za sebe a většinou ho hledat ani nemusíme. Doprovází nás celou naší cestou, ale právě ona a okolnosti během ní nám všechno uvedou na pravou míru. Buďme jednoduše šťastní za to, co máme. Jednou to mít ani nemusíme.

A když už je dnešní článek o štěstí. Víš, co se stalo? Dostala jsem se na vysokou ♥ Největším oříškem bude, udržet se tam, kam jsem se dostala, ale jak už tam jednou jste, je to přeci úspěch!

S láskou.

You May Also Like

8 COMMENTS

  1. Je zajímavý přečíst si článek, který byl rozepsán už dávno a vidět, co všechno se změnilo než byl dopsán. Ale je vidět, že ať se stane cokoliv, nikomu to nemůže zabránit v tom, aby mohl být znovu šťastným.
    Moc ti gratuluju k přijetí na výšku! ♥

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezky jsi to napsala. A ano, je moc důležité si vážit toho, co máme. :) Úplně s tebou souhlasím.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásny článok :))
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat