In DAILY THINGS

AUGUST 2016

Dostala jsem svou úplně první výplatu! Bohužel nebo bohudík (?) nepadla na oblečení, telefon nebo kosmetiku, ale zůstává na účtě, dokud se pro ni nenajde vhodnější využití. Bydlení a škola jsou mi teď jednoduše přednější. Ale mít z ní radost není trestné, ne?

Měla jsem narozeniny! Chtě/nechtě jsem oslavila posledních náct se svou rodinou. Článek ze dne narozenin si můžeš přečíst stejně tak, jako se podívat na fotky z rodinné oslavy <<
V den svých narozenin jsem také odeslala přihlášku na vysokou. Nejsem pověrčivá, ale třeba mi datum mého narození přinese trochu štěstí ♥

Rodinnou oslavu jsme měli na chatě, kterou máme na Orlíku. Upřímně je to můj druhej domov. Je to místo, kam se ráda vracím a i když se tam toho tolik změnilo, není nad to sednout si a naslouchat přírodě. Vzpomínat, jak jsem jako malá běhala po kamenech u vody nebo jak jsem trávila celé svoje léto s kamarádkou, kterou jsem tam měla. Nejvzácnější chvilky!

Nechala jsem si udělat nové nehty. Chtěla jsem něco nenápadného a za sebe jsem spokojená!

Udělala jsem si prvně chia puding a pravděpodobně na něj bude recept na blogu.

Také jsem si koupila balík knih, které už začínám pomalu číst a moc se na všechny těším!

V Srpnu se toho tolik nestalo. Spíš vůbec nic, než něco a uvažovala jsem, jestli dnešní post vydat, Nakonec je na světě, ale radost z něho tedy nemám, což je asi více méně jasné. Tak či tak bych chtěla všem školákům popřát úspěšný start do nového školního roku a těm, kterým škola ještě nezačala, ať si užíváte poslední volné dny!

S láskou,

Related Articles

2 COMMENTS:

  1. Radost z článku určitě měj! ♥ I když si třeba toho moc nezažila, tak se mi článek moc líbil :))

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat

Používá technologii služby Blogger.