ONE YEAR FROM THE FIRST POST

Krásný čtvrtek přeju :)
Dnes je pro mě speciální den a to nejen proto, že čtvrtek je malý pátek, ale hlavně proto, že uplynul přesně rok od prvního zveřejněného článku na tomhle blogu!

Bloguju přibližně 6 let a během těchto let jsem vystřídala několik blogů. Měla jsem blogy o svých mazlíčcích, o The Sims, o celebritách a dokonce i svůj první autorský blog! Následně jsem si založila první blog na doméně blogger a věnovala se mu, jako svému miminku. Nakonec jsem cítila, že není tak dobrý, jaký bych ho chtěla mít a rozhodla se založit si nový, což mi rvalo srdce, ale nakonec jsem za tohle rozhodnutí ráda.
Tenhle blog je mým druhým světem. Mým místem, kam se můžu schovat před realitou a skutečnými povinnostmi. Možná už se stal i mou prací (za kterou nedostávám peníze), ale miluju ji.
Koníček se stal mou prioritou a vášní. Těžko říct, jak dlouho budu blogovat a jestli má můj blog nějakou možnost, aby se prosadil, ale i kdybych ho psala pro sebe, psala bych ho. Ve své podstatě ho píšu především pro sebe, protože psaní mě naplňuje a díky němu mám možnost se dál rozvíjet a dělat to, co mě doopravdy baví ♥


Díky blogu jsem poznala několik skvělých lidí. Ať už další blogerky nebo svoje čtenářky. Přiznejme si. Není nás tu moc, ale už jen to, že mě sleduje přes 30 dušiček, které moje psaní baví je k nezaplacení! Musím zaklepat (ťuk, ťuk), ale můj blog nepřitahuje hatery a lidi, kteří mají potřebu shazovat ostatní proto, že dělají něco, co oni sami ne. Víc čtenářů = větší pravděpodobnost, že se takové komentáře začnou objevovat. Asi také proto jsem za svoje malé "publikum" vděčná! Někdy je až neuvěřitelné, co mi sem píšete a to hlavně, když nejsem s článkem až tak úplně spokojená, udělá mi nesmírnou radost, když mi někdo napíše, že ho ten článek nějakým způsobem inspiroval/motivoval a že se díky němu usmívá! Nebo, když mi někdo pochválí styl psaní a třeba právě díky němu mě odebírá. Věř nebo ne, ale pokud děláš něco, co tě baví a díky tomu získáváš podporu od druhých je to opravdu jedno z nejlepších, co se ti může stát.
Na závěr bych chtěla poděkovat svým čtenářkám (a už i čtenářům, za což jsem také moc ráda, když vím, že blog nečtou jen slečny), protože díky vám píšu s ještě větší chutí. Jsou tu i čtenáři, kteří jsou se mnou od začátku aktuálního blogu nebo dokonce od začátku předchozího. Velkou část mé cesty si prošli se mnou a moc si jich vážím ♥
Uvidím, co se stane za ten další rok v blogování a tady u mě, ale už teď vím, že se těším až budu psát další takovýhle článek! 
Miluju vás! ♥

S láskou,


You May Also Like

9 COMMENTS

  1. Jéé, to je skvělý, moc ti gratuluju k prvnímu výročí blogu! ♥ Máš pravdu, o číslech to není, hlavně, že blogování děláš s láskou a že tě to baví, to je to nejdůležitější :)
    Ať se ti daří i dál! ♥

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Super článok! :))
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluji! Máš moc hezký blog, jen tak dál :)

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluji! Máš moc hezký blog, jen tak dál :)

    OdpovědětVymazat
  5. To je krásný, velká gratulace, tvůj blog je super :)Rozhodně nepřestávej.
    lifestylebymaky.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taková slova potěší! Děkuju moc ♥ vážím si toho:)

      Vymazat