In DAILY THINGS

NEW IN | MARTINUS.CZ #1

K narozeninám jsem si objednala nové knížky. Na střední jsem téměř vůbec nečetla. Musela jsem se nutit do knih k maturitě a na ty moje jsem si nedokázala udělat náladu. Teď mě to mrzí, ale snažím se čtení dohnat. Čtu, čtu, čtu. Miluju knížky. Tu jejich vůni, která mi doslova provoněla pokoj, když jsem si je vyskládala vedle postele a listovala jimi ♥ Před rokem jsem si kupovala knížku přes martinus a tentokrát jsem nákup zopakovala. Pokud hledáš stránku, kde mají skvěl výběr a neustále různé slevy, akce a soutěže, tak se na martinus určitě podívej! - nejde o reklamu, jen doporučuju to, co mi vyhovuje. A určitě bych o martinusu chtěla sepsat samostatný post!

Doufám, že si čas od času uděláš radost nějakou knížkou, protože čtení je potřeba a jak začneš, těžko lze přestat.

Přeju krásný zbytek dne a usmívej se, protože je PÁTEK a pro ty z nás, kteří pracují je tenhle den důvodem k oslavám!
S láskou,

Related Articles

14 COMMENTS:

  1. Páni, to je ale knížek! Většinu z nich jsem sama četla, nebo se na jejich přečtení chystám (konkrétně si chci určitě přečíst Než jsem tě poznala a Will Grayson, Will Grayson). Stalkera ani Moře klidu neznám, určitě se podívám, o čem knížky jsou, tipů na knížek není nikdy dost :D
    Snad se ti všechny knížky budou líbit! ♥

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsem ráda, že se ti některé tipy hodí! Tímhle určitě nekončím :D
      A určitě budou ♥ děkuju:)

      Vymazat
  2. Ta první kniha mě zaujala. Jinak analfabetku jsem četla, o Moři klidu jsem neslyšela!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak třeba jsem ti dala nějaký tip:) Na Analfabetku se moc těším :3

      Vymazat
  3. Páni, to je knih, krása. Ať se ti skvěle čtou. :)

    OdpovědětVymazat
  4. vybrala si úžasné knižky! :) tiež milujem tú ich vôňu .... Predtým ako som ťa poznala by som si rada prečítala a tiež Stalker .. v posledných mesiacoch som čítanie dosť zanedbala takže by som to mala napraviť :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jéé, děkuji:) No, na Stalkera se těším asi nejvíc, ale nevím, kdy ho začnu číst, jestli ještě teď v létě, na podzim, v zimě? :D dilema..
      tak ať se hezky čte!

      Vymazat
  5. Než jsem tě poznala je skvělá knížka :) Už hodně dlouho si chci přečíst toho Stoletého staříka, vypadá to dobře. Hezký článek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. na Než jsem tě poznala se těším a Stoletý stařík mě snad nezklame, prý je super! Děkuji:)

      Vymazat
  6. Tolik knížek! To je super! Než jsem tě poznala je dokonalost!♥

    Astrid | Sluneční péče

    OdpovědětVymazat
  7. Moře klidu- krásná kniha, která se mi hrozně líbila. Stalker-taky skvělá kniha, skvělí autoři. Kdyby se mi tolik nelíbil film "Než jsme tě poznala", určitě bych si ji přečetla, ale teď mám strach, že by se mi přestal líbit. :( :D
    Četla jsi už to "14 000 things to be happy about"? Jaký to je? :) Děkuji.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář!:)
      14,000 things to be happy about jsem ještě nečetla, ale knihou si občas zalistuji a vypadá zajímavě:) Akorát je na mě trochu chaotická, ale možná proto, že anglicky moc neumím. Fráze a krátké větičky nejsou odděleny tečkou, jenom jsou prostě hned pod sebou další a další, ale asi jde o to, že to není typická kniha a já nejsem na takové zvyklá:) Uvidím, snad bude fajn!

      Vymazat

Používá technologii služby Blogger.