JUVELORA

Krásné ráno všem!
Dnešní článek bude netradiční a doufám, že nikoho neurazí, nenaštve a nepohorší. Uzavřela jsem svou první spolupráci. Článek o spolupracích chystám <<

Nabídka mi přišla od značky Juvelora, která prodává šperky. Orientace na internetovém obchodu je přehledná a design působí svěže, jemně, žensky!

Líbí se mi, že má každý šperk vlastní "příběh", který ho specifikuje a tím je každý kousek sám o sobě jedinečný! A přiznejme si. Každá z nás chceme být jedinečná ♥



Komunikace je skvělá. Produkt jsem si objednala a druhý den ho měla doma. Celkově jsem spokojena s domluvením se na celé objednávce a milým přístupem.

Vybrala jsem si skládací stříbrný prsten se zirkony (velikost 54). >> Pokud nevíš, jakou velikost prstenu pořídit a nemáš poblíž zlatnictví, kde jsem si velikost nechala zjistit já, vedle výběru velikosti prstenu nalezneš "taháček", jak svou velikost zjistit.
Objednávka přišla v bílé, čtvercové krabičce s logem značky Juvelora. Po rozbalení mi udělala radost bublinková fólie a výztuž, která byla uvnitř. Balíček se uvnitř cestou nemá moc jak poničit.
Uvnitř čekala obálka s kalendáříky (což je milá pozornost, alespoň pro mě) a fakturou.
Uvnitř krabice, někde mezi výztuží byla menší bílá krabička, na které nebylo nic zvláštního a hned poté mi bylo jasné proč! Uvnitř téhle menší, čisté krabičky byla další krabička. Tentokrát ta nejroztomilejší krabička, kterou si může každá slečna přát! Krabička s mašličkou a lesklým potiskem!
Po rozvázání mašličky čeká na majitele to, kvůli čemu si balíček objednal (překvapivě). V krabičce najdeš pytlíček, který je stejně tak rozkošný, jako sama krabička!
Uvnitř pytlíčku je další pytlíček a v tomhle pytlíčku je konečně TA dokonalost ♥ No nemám pravdu?
Navíc balíček obsahuje ubrousek pro čištění šperku a kartičku k věnování. Zároveň připomíná, jak šperk čistit, aby šperk zůstal šperkem. A čeho si vážím je 10% sleva k dalšímu nákupu!
S celou spoluprací jsem nadmíru spokojena a za sebe mohu značku Juvelora jenom doporučit! 
Ještě jednou děkuji za první možnost spolupracovat a moci ti doporučit něco, co mi udělalo radost ♥


Máš se značkou Juvelora vlastní zkušenost?
Co by sis z jejich sortimentu vybrala ty?

Přeji krásný den,

You May Also Like

7 COMMENTS

  1. Také jsem měla možnost této spolupráce a z celého balíčku jsem byla stejně nadšená jako ty, úplně mě dojalo, jak si s celým balíčkem dávají práci ♥ Prstýnky sis vybrala krásné, sama jsem se tam na ně dívala, jen jsem se bála velikost. Nakonec jsem si vybrala krásné stříbrné naušnice ♥

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tvůj článek jsem četla a náušnice sis vybrala krásné! Já bohužel náušnice nenosím (nebaví mě to) :D takže prstýnek je pro mě skvělý! No, balíček mě dojal. Doslova :D ♥

      Vymazat
  2. Ja mám od Juvelory takisto nejaké vecičky, dostala som ich vďaka spolupráci a mám naozaj z toho radosť. Skvelý kvalita a krásne produkty :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  3. Ten je fakt nádherný :)Moc ti úspěch a spolupráci přeju :)

    OdpovědětVymazat