In DAILY THINGS

JULY 2016

Začala jsem chodit na svou v historii první placenou brigádu a i když vstávám brzy, práce je to poměrně fyzicky náročná a bývám po ní unavená (o víkendech nemluvě), mám jí ráda! Příjemní lidé (až na výjimky), příjemní zaměstnanci (kolegyně) a čisté, pěkné prostředí.


Také jsem začala být hodně aktivní na instagramu, takže pokud mě nesleduješ, děláš chybu! Instagram miluju (vždycky jsem na něm byla závislá), ale fotky jsem přidávala podle situace. Řekla jsem si, že by bylo fajn přidávat častěji a teď jsem závislá i na svých vlastních fotkách.
Viděla jsem se s (teď už) bývalým spolužákem ze střední. Je to člověk, s kterým si rozumím a i když jsme se několikrát nepohodli (jeden lezl druhému na nervy) i tak myslím, že jsme měli jeden z nejhezčích vztahů u nás ve třídě. A doufám, že mít budeme pořád.

Byla jsem na výstavě Titanicu v Praze. Osobně bych tam nejela, ale lepší než sedět doma. Nakonec jsem byla mile překvapená, jak výstava vypadala. Jediné zklamání bylo z toho, že prostory nebyly tak veliké, jak jsem si myslela a výstava by mohla být o něco delší. Ale líbila se mi a pro milovníky Titanicu nebo někoho, kdo se o takové "záhady" (?) zajímá určitě doporučuju!
Byla jsem na nových nehtech a jsem z nich odvařená každý den víc a víc. Připomínají mi noční oblohu a ta je mému srdci hodně blízká. Není nic krásnějšího!
Pravděpodobně jednou z největších událostí, pro kterou jsem se téměř spontánně rozhodla byla barva mých vlasů. Článek o celém rozhodnutí <<


Z práce chodím často vysílená, unavená a víkendy ráda proležím. Navíc, kamarády s kterýma bych mohla chodit ven mám daleko a tak mi nezbývá nic jiného než relaxovat. Mít pokoj s mladším bráchou je vážně lahoda a proto jsem se domluvila s prarodiči a odjela k nim na celý víkend. Cestu jsem spojila s návštěvou kadeřníka (viz. předchozí odstavec).


Založila jsem si Wattpad. Jde o aplikaci, kterou lze používat na počítači, ale i na telefonu. Slyšela jsem od ní nedávno, ale nedokopala jsem se k jejímu prozkoumání. Slouží lidem, kteří píšou, aby zveřejňovali své povídky, práce a ve své podstatě cokoli, co napíšou. Stejně tak mohou číst ostatní díla jiných uživatelů a pro mě je to skvělý způsob jak poznat lidi se stejným zájmem. Přiučit se od nich něčemu novému, popřípadě odkoukat nějaké nápady na povídky a podobně. Pokud Wattpad máš, budu ráda za sledování a pokud ne, popřemýšlej, jestli by tě nezaujal alespoň na čtení!

Jsem teď hodně (až otravně) aktivní na snapchatu, takže pokud chceš nahlédnout do mého každodenního (reálného, ne vždy upraveného) života, určitě mě nezapomeň sledovat! >> kasparek69
Dala jsem se na zdravější stravu (celkově jsem se vydala pozitivnějším a zdravějším životním stylem). Samozřejmě o celém "procesu" chystám samostatný článek! Nic to nemění na tom, že pokud je příležitost, neomezuju se. Jím to, co chci a to, co mi chutná. V poslední době jsem se zamilovala do Magnumu. Mají ho teď téměř všude zlevněný a pokud bude Magnum zlevněný, nikdo mě nedonutí přestat si ho vychutnávat. Čas od času? Proč ne.
Přemohla jsem se a začala si dělat smoothie. Vždycky jsem byla moc líná na to, hodit ovoce do mixéru a teď toho tak neskutečně lituju! Miluju to! Ovoce se stalo mým největším příjmem potravy a bez něj bych si nedokázala představit (správně fungující) den.
Také jsem začala znovu (konečně) číst! Kolem maturity (a i dlouho před ní) jsem nemohla číst to, co chci já a teď čtu hodně. Je to další z činností, kterou miluju! A opět, chystám jednou za čas článek o tom, co jsem přečetla a jak se mi knihy líbily/nelíbily.

A závěrem bych chtěla doporučit něco, k čemu se vracím a ráda! Jde o sitcom "Deník zasloužilé matky". Na youtube je pár dílů a na ty jsem koukala stále dokola. Vždycky jsem na tenhle sitcom zapomněla a pak bylo období, kdy jsem si ho pouštěla neustále. Téměř jediná možnost, jak si ho pustit celý je si ho stáhnout. A to jsem také udělala. Pokud ho neznáš, jde o nenásilný typ humoru, který neomrzí. Osobně nemám ráda seriály jako "Dva a půl chlapa". Ale tenhle, ten mě pobaví za každých okolností! DOPORUČUJU ♥

Nezapomeň se podělit, jaký červenec jsi měl/a ty a pokud jsi na střední, užívej si poslední měsíc prázdnin! To to, ale letí, co? 

PS: Průměrná návštěvnost blogu neskutečně narostla! Pohybuje se kolem 150 - 500 návštěv denně. Když jsem viděla číslo 200, tak jsem zírala s otevřenou pusou a během pár hodin návštěvnost vzrostla k číslu 500. Každý den je návštěvnost vysoká a nevídaná (na mém blogu). Jsem tak nepopsatelně šťastná ♥ Stejně jako za to, pro jak skvělé lidi píšu! DĚKUJU ♥

Krásný zbytek dne,


Related Articles

8 COMMENTS:

  1. Na Deník zasloužilé matky jsem občas koukla v TV minulé prázdniny, když jsem byla sama na chalupě. Takhle doma televizi ani nezapínám, takže možná taky budu stahovat :) A ta nová barva vlasů je vážně super :) Já si naopak v poslední době hraju s myšlenkou mírného zesvětlení, ale mám špatné zkušenosti s melírem, radši bych něco fakt nenápadného, takže si ještě dám čas na rozmyšlenou :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! Tak ať ti to zesvětlení nebo kterákoli jiná změna vyjde podle plánů!

      Vymazat
  2. Krásné fotky. :) Destrukční deník mám doma taky, ale furt si s ním nevím rady. Jestli ho opravdu zničit, nebo to pojmout umělecky. :D
    Find joy in the ordinary

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten mám doma už tak 2 roky a taky je pořád jako novej 😃 Ale na fotky je fotogenickej! A děkuju:)

      Vymazat
  3. Na brigádu som sa chystala aj ja ale akosi to nevydalo toto leto (preflákla som termín a zrazu polka prádznin :D ) , nabudúce skúsim. Ale keď sa ti tam páči tak to je paráda.
    "deník zasloužilé matky" je veľmi fajn, taká oddychovka :) to mám rada.

    OdpovědětVymazat
  4. This is so inspiring! I love the post:)

    irenethayer.com

    OdpovědětVymazat

Používá technologii služby Blogger.